  • 1. Data: 2011-11-26 00:29:42
    Temat: pomoże ktoś?
    Od: Przemysław Czaja <p...@p...fm>

    http://www.youtube.com/watch?v=xZOzvlPM6kQ&feature=p
    layer_embedded

    nie dysponujemy innym nagraniem :(

  • 2. Data: 2011-11-26 00:47:02
    Temat: Re: pomoże ktoś?
    Od: DoQ <p...@g...com>

    > http://www.youtube.com/watch?v=xZOzvlPM6kQ&feature=p
    layer_embedded
    > nie dysponujemy innym nagraniem :(

    Ale to już było, ze 2x chyba...
    ATSD to jest najlepszy dowód na to, że kiepski rejestrator można sobie w
    .. buty wsadzić.

    --
    Paweł

  • 3. Data: 2011-11-26 01:18:46
    Od: "Kris_Poland" <n...@w...pl>

    Użytkownik "Przemysław Czaja" <p...@p...fm> napisał w wiadomości
    > http://www.youtube.com/watch?v=xZOzvlPM6kQ&feature=p
    layer_embedded

    > nie dysponujemy innym nagraniem :(

    zglosc sie do ZKM, czyli komunikacji mieskiej niech ci udostepnia
    material zrodlowy, pozatym jestes pewien ze sprawa nie jest juz w toku ?
    tu masz 36mb ktore sam wrzuciles
    http://www.megaupload.com/?d=KOO7YY96

    sa programy ktore uzywa policka w krajach zachodnich ktore
    'dorabiaja' lub powiekszaja cos co nie jest czytelne
    ten program to rewolucja, kuiedys glonym echem obil sie o jakies media

  • 4. Data: 2011-11-26 10:27:53
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Sat, 26 Nov 2011 00:29:42 +0100, Przemysław Czaja

    >nie dysponujemy innym nagraniem :(

    Kto "my"?

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 5. Data: 2011-11-26 11:20:11
    Od: Przemysław Czaja <p...@p...fm>

    jerzu waląc jednym palcem w klawisze napisał:

    > On Sat, 26 Nov 2011 00:29:42 +0100, Przemysław Czaja

    > Kto "my"?

    Grupa trzymająca władzę

  • 6. Data: 2011-11-26 12:55:35
    Od: "Friend" <f...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Przemysław Czaja" <p...@p...fm> napisał w wiadomości
    > http://www.youtube.com/watch?v=xZOzvlPM6kQ&feature=p
    layer_embedded

    > nie dysponujemy innym nagraniem :(

    Siedziałem trochę czasu nad tym nagraniem.
    Wyexportowałem klatki na jpgi i próbowałem stakować.
    Wycinałem auto z każdego zdjęcia i ponownie stakowałem.
    Wyniki są marne.
    Trzeba z powiększonych klatek-zdjęć wycinać same tablice,
    wyprostować geometrię każdej i stakować.
    Jak ktoś ma wprawę to może coś się zobaczy.

    Jeśli coś mi się wyjawi to dam znać przez YT.

  • 7. Data: 2011-11-26 14:40:28
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Sat, 26 Nov 2011 00:29:42 +0100, Przemysław Czaja

    > Re: pomoże ktoś?

    Ale że co? Odczytać rejestracje?
    Daj spokój, to nie hollywood.

    --
    Pozdor Myjk
    xcarlink *MP3* player

  • 8. Data: 2011-11-26 14:46:33
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sat, 26 Nov 2011 14:40:28 +0100, Myjk napisał(a):

    > Ale że co? Odczytać rejestracje?
    > Daj spokój, to nie hollywood.

    Jak dla mnie to ktoś powinien odebrać uprawnienia kierowcy autobusu - z tej
    odległości powinien był widzieć numery rejestracyjne samochodu i
    natychmiast dzwonić na policję - OIDP to oddalenie się z miejsca wypadku to
    jest przestępstwo, a świadkowie przestepstwa mają natychmiast obowiązek to
    zgłosić.
    Wszystkie możliwe opcje - nie obserował drogi podczas prowadzenia/nie
    widział numerów rejestracyjnych z takiej odległości itp - w zasadzie
    kwalifikują do odebrania uprawnień, przynajmniej tych profesjonalnych.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Najlepszy samochód na zimę? Golf TDI

  • 9. Data: 2011-11-26 14:59:57
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 26-11-2011 01:18, Kris_Poland pisze:
    > sa programy ktore uzywa policka w krajach zachodnich ktore
    > 'dorabiaja' lub powiekszaja cos co nie jest czytelne
    > ten program to rewolucja, kuiedys glonym echem obil sie o jakies media

    No, widziałem coś takiego w CSI LasVegas.

    --
    Paweł

  • 10. Data: 2011-11-26 16:26:46
    Od: Andrzej Kubiak <n...@i...invalid>

    Dnia Sat, 26 Nov 2011 13:46:33 +0000, Waldek Godel napisał(a):

> [...]
    > widział numerów rejestracyjnych z takiej odległości itp - w zasadzie
    > kwalifikują do odebrania uprawnień, przynajmniej tych profesjonalnych.

    Ty zapamiętujesz dla zabawy numery pojazdów jadących przed tobą? Bo
    kierowca autobusu najpierw nie miał podstaw, by poświęcać szczególną uwagę
    tablicom samochodu przed nim, później był zajęty niewjeżdżaniem w
    przewróconego rowerzystę, a później scenic był już zbyt daleko.

    AK