    From: "uciu" <g...@i...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: porownanie 2 powiedzmy "rodzinnych"
    Date: Sun, 7 Nov 2010 16:31:08 +0100

    Witam,

    szukam jakiegoś bardziej rodzinnego autka:-)

    cena powiedzmy do 50k

    mam 2 typy, już upatrzone, po jezdzie probnej:

    Lancer sportback 1,5 2009 i Qashqai 1,5dci...

    Moje opinie:
    Lancer:
    + wygląd, akurat na oku mam biały egzemplaz. ktory sie zonce podoba:)
    + prowadzenie
    + rocznik i przebieg (7000km)
    + w środku widac, ze auto jest nowe
    + silnik tyche muł ale może być, zawsze spali mniej niż 1,8
    - jest tam troche szpachli na progu z tyłu i na drzwiach (właściciel tego
    nie ukrywał i pokazł forki)
    - z drugiej strony samochodu na łączeniu zderzak-błotnik widać rdze..... w
    rocznym aucie?????
    -> ta ostatnia rzecz mnie mega zniechęca do tego auta......

    Nissan:
    + wyżej zawieszony
    + oszczedniejszy
    + żadnej rudej nie widać i nie było nic malowane szpachlowane itp
    - rocznik 2007, wieszy przebieg niż Laner (70kkm) i cena 6k wyższa....
    - zniechęca mnie troche powiązanie z Renault.....

    Co myslicie o tych autkach?
    Gdyby nie ta rdza to brałbym Lancera ale, że jest to tak nie dokonca mnie to
    auto przekonuje, skoro po roku wyszła to co bedzie za 5lat?