  • 1. Data: 2014-09-26 17:00:15
    Temat: postój przyczepy na poboczu...bez kół
    Od: dddddddd <f...@e...com>

    Witam,
    czy pozostawiając przyczepę na poboczu bez jednego lub bez dwóch kół
    mogę narazić się na odholowanie (zgodnie z art 50a pkt1)? czy brak kół
    wskazuje że pojazd jest nieużywany? bo brak jednego to raczej zwykła
    usterka?

    Łukasz

  • 2. Data: 2014-09-29 17:47:39
    Temat: Re: postój przyczepy na poboczu...bez kół
    Od: huri_khan <s...@s...pl>

    Dnia Fri, 26 Sep 2014 17:00:15 +0200, dddddddd napisał(a):

> [...]
    > mogę narazić się na odholowanie (zgodnie z art 50a pkt1)? czy brak kół
    > wskazuje że pojazd jest nieużywany? bo brak jednego to raczej zwykła

    Ile płącą za reklamy przed wyborami ? ;)

    --
    [Pozdrawiam] [huri-khan][GG 177094]
    [SY] [Cruze 1,8 LT]

  • 3. Data: 2014-09-29 19:25:55
    Od: dddddddd <f...@e...com>

    W dniu 2014-09-29 17:47, huri_khan pisze:

    > Ile płącą za reklamy przed wyborami ? ;)

    akurat chodzi o reklamę nowo otwieranego sklepu - miasto nie zgadza się
    na postawienie tablicy kierunkowej, a jest tam miejsce z wylanym
    asfaltem na poboczu właśnie wielkości przyczepki - nikt tam nie parkuje
    (przejeżdżam tamtędy codziennie od kilku miesięcy) bo bliżej budynków są
    lepsze miejsca, więc nikomu to nie będzie przeszkadzać - tylko
    złośliwcom którym przeszkadza wszystko...

    Łukasz

  • 4. Data: 2014-09-29 20:06:09
    Od: Alf/red/ <f...@u...waw.pl>

    On 29/09/14 19:25, dddddddd wrote:
    > więc nikomu to nie będzie przeszkadzać

    Ale i nikt nie zwróci uwagi, jeżeli nie zainstalujesz dużo błyskających
    światełek. Jakaś tablica LED czy coś, wiesz...

    --
    Alf/red/

  • 5. Data: 2014-09-29 20:26:10
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2014-09-29 19:25, dddddddd pisze:

> [...]
    > lepsze miejsca, więc nikomu to nie będzie przeszkadzać - tylko
    > złośliwcom którym przeszkadza wszystko...

    No ale dlaczego ta przyczepa ma być bez kół?

    --
    Liwiusz

  • 6. Data: 2014-09-29 20:56:36
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2014-09-29 20:26, Liwiusz pisze:

    > No ale dlaczego ta przyczepa ma być bez kół?

    Bo się komuś przyda :D

    Lewis
    https://www.facebook.com/turbolaabpl

  • 7. Data: 2014-09-29 20:59:33
    Od: dddddddd <f...@e...com>

    > No ale dlaczego ta przyczepa ma być bez kół?

    taki był pierwotny pomysł - bo koła nowe i ukradną :) no i łatwiej
    przestawić po pijaku przyczepę z kołami :)
    ale docelowo poświęciłem dwie używane felgi zlipnymi oponami, które
    przetnę w widocznym miejscu -żeby było widać że uszkodzona i nie warto kraść

    Łukasz

  • 8. Data: 2014-09-29 21:17:18
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2014-09-29 20:59, dddddddd pisze:

> [...]
    > ale docelowo poświęciłem dwie używane felgi zlipnymi oponami, które
    > przetnę w widocznym miejscu -żeby było widać że uszkodzona i nie warto

    Generalnie Twój pomysł nie powinien Cię ochronić przed karą
    administracyjną za reklamowe używanie pasa drogowego bez zezwolenia.
    Jakbyś miał neutralną reklamę, to możesz próbować rżnąć głupa, ale nie w
    przypadku reklamy "strzałki" "tam jest sklep".

    --
    Liwiusz

  • 9. Data: 2014-09-30 14:03:27
    Od: dddddddd <f...@e...com>

    W dniu 2014-09-29 21:17, Liwiusz pisze:

> [...]
    > Jakbyś miał neutralną reklamę, to możesz próbować rżnąć głupa, ale nie w
    > przypadku reklamy "strzałki" "tam jest sklep".

    nie szukam ucieczki przed karą,tylko przed odholowaniem.
    nie żądam nic za darmo,stawiam reklamę to i opłaty się spodziewam...

    Łukasz

  • 10. Data: 2014-09-30 14:33:17
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2014-09-30 14:03, dddddddd pisze:
    > nie szukam ucieczki przed karą,tylko przed odholowaniem.

    Odholowaniem jako porzucony, czy jako stojący w miejscu
    niedozwolonym/niebezpiecznym?

    --
    Liwiusz