  • 1. Data: 2017-01-11 11:07:11
    Temat: postulat o nakaz montowania podgrzewania
    Od: robot <a...@o...pl>

    Dzisiaj w drodze do pracy dwukrotnie zatamowałem ruch na większych ulicach
    i prawie przejechałem po butach dla niewiasty z prędkością 0,43 km/h.
    Do tych tragicznych aktów piractwa drogowego nie doszłoby, gdyby mój
    bolid był wyposażony w elektryczne podgrzewanie przedniej szyby.

    Dlatego postuluję o zamienienie nakazu jeżdżenia z włączonymi światłami
    w czasie dobrej widoczności, na nakaz montowania wyżej wymienionego
    podgrzewania w nowych samochodach. Jak w fordzie.

  • 2. Data: 2017-01-11 11:11:05
    Temat: Re: postulat o nakaz montowania podgrzewania
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Wed, 11 Jan 2017 11:07:11 +0100, w <o5504g$9mn$1@node1.news.atman.pl>, robot
    <a...@o...pl> napisał(-a):

> [...]
    > Do tych tragicznych aktów piractwa drogowego nie doszłoby, gdyby mój
    > bolid był wyposażony w elektryczne podgrzewanie przedniej szyby.

    Nowoczesne samochody mają nawiewy -- takie pokrętełka na środku deski.

  • 3. Data: 2017-01-11 11:27:19
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik radekp napisał w wiadomości
    Wed, 11 Jan 2017 11:07:11 +0100, w <o5504g$9mn$1@node1.news.atman.pl>,
    robot

    >Nowoczesne samochody mają nawiewy -- takie pokrętełka na środku
    >deski.

    Nie pomaga, najpierw musi sie silnik zagrzac. A do tego czasu bialosc
    widze.
    A na parkingu grzac ... nie wolno, a moze tylko nie wypada ...

    Co prawda ... duzo tu winy kierowcy - a kto pozalowal i nie nalal
    zimowego plynu do spryskiwaczy ?

    Co prawda najlepsze w handlu sa tylko do -22C, jak sobie radza w
    Suwalkach ?

    J.

  • 4. Data: 2017-01-11 11:31:57
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Wed, 11 Jan 2017 11:27:19 +0100, w
    <58760889$0$15196$65785112@news.neostrada.pl>, "J.F."
    <j...@p...onet.pl> napisał(-a):

> [...]
    > widze.
    > A na parkingu grzac ... nie wolno, a moze tylko nie wypada ...

    Przecież nie musi być gorące -- wystarcza nawet minimalne nagrzanie, aby szyba
    nie parowała.

  • 5. Data: 2017-01-11 11:37:48
    Od: "Ghost" <n...@d...pl>

    Użytkownik napisał w wiadomości grup
    com...

    <j...@p...onet.pl> napisał(-a):

    > Użytkownik radekp napisał w wiadomości
    > Wed, 11 Jan 2017 11:07:11 +0100, w <o5504g$9mn$1@node1.news.atman.pl>,
    > robot

    tylko u trolli - sorry ze przez ramię, ale trzymam trolla w kiblu

    >Przecież nie musi być gorące -- wystarcza nawet minimalne nagrzanie, aby
    >szyba
    >nie parowała.

    we współczesnym aucie nagrzanie silnika nie jest konieczne by naprawdę
    ciepłe powietrze szło na szybę

  • 6. Data: 2017-01-11 11:48:14
    Od: p...@g...com

    --Co prawda najlepsze w handlu sa tylko do -22C, jak sobie radza w Suwalkach ?

    strona 6

    http://catalog.aldi.com/emag/de_DE/print/ALDISUED_On
    lineProspekt_KW4116/html5.html#4

    w lidlu to samo (-60C) ale moze robia jakiegos cienkusza na PL :-)

    P.

  • 7. Data: 2017-01-11 11:52:48
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Wed, 11 Jan 2017 11:37:48 +0100, w
    <58760afe$0$5140$65785112@news.neostrada.pl>, "Ghost" <n...@d...pl>
    napisał(-a):

    > we współczesnym aucie nagrzanie silnika nie jest konieczne by naprawdę
    > ciepłe powietrze szło na szybę

    Wiem, że są dodatkowe grzałki, ale raczej nie we wszystkich, a przeważnie w
    dieslach.

  • 8. Data: 2017-01-11 11:59:29
    Od: "miumiu" <a...@b...pl>

    > Dlatego postuluję o zamienienie nakazu jeżdżenia z włączonymi światłami
    > w czasie dobrej widoczności, na nakaz montowania wyżej wymienionego
    > podgrzewania w nowych samochodach. Jak w fordzie.

    Ja w takie mrozy jak dziś (-10st) wylewam 5 litrów gorącej wody na szyby, i
    w 3 minuty mam samochód gotowy do jazdy, widoczność 100%.

    Pzdr

  • 9. Data: 2017-01-11 12:16:22
    Od: "Ghost" <n...@d...pl>

    Użytkownik napisał w wiadomości grup
    com...

    napisał(-a):

    >Wiem, że są dodatkowe grzałki, ale raczej nie we wszystkich, a przeważnie w
    >dieslach.

    No ja nigdy nie miałem auta bez, a dieslami jeździ tylko moja żona.

  • 10. Data: 2017-01-11 12:17:12
    Od: "Ghost" <n...@d...pl>

    Użytkownik "miumiu" napisał w wiadomości grup

    >Ja w takie mrozy jak dziś (-10st) wylewam 5 litrów gorącej wody na szyby, i
    >w 3 minuty mam samochód gotowy do jazdy, widoczność 100%.

    ile trwa zagrzanie wody?