  • 1. Data: 2013-07-02 04:22:03
    Temat: poszukiwana przetwornica izolowana DC-DC
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    Szukam przetwornicy izolowanej, DC/DC;

    Uwe = od 18V do 40V (oczywiście jak będzie więcej to też OK.)
    Uwy = 12V
    Iwy = 500mA

    Czyli, jak widać - przynajmniej 6W, ale lepiej 10W.
    Napięcie izolacji przynajmniej 1500V.
    Wskazane możliwie niewielkie wymiary (do montażu na PCB).
    Dobrze by było, żeby cena za 10szt. była niższa niż 100 zł.

    No i teraz - jest gdzieś jakiś większy wybór tego wynalazku ?
    Aha, no i bardzo ważne - powtarzalne źródło - żeby się za parę miesięcy
    nie okazało, że nie ma, trzeba czekać 8 tygodni na dostawę itp...

    Ktoś coś podpowie ?
    TME i Farnell przejrzałem, ale trochę drogawo...

  • 2. Data: 2013-07-02 11:15:11
    Temat: Re: poszukiwana przetwornica izolowana DC-DC
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    On Tuesday, July 2, 2013 4:22:03 AM UTC+2, sundayman wrote:
    > Ktoďż˝ coďż˝ podpowie ?
    >
    > TME i Farnell przejrza�em, ale troch� drogawo...

    Pytałeś w Polwacie? Brałem tam co prawda dużo większe, ale było niedrogo, może akurat
    zrobią.

    L.

  • 3. Data: 2013-07-02 21:19:23
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    W dniu 2013-07-02 11:15, Lisciasty pisze:

    > Pytałeś w Polwacie? Brałem tam co prawda dużo większe, ale było niedrogo, może
    akurat zrobią.

    Nie widzę nic dokładnie takiego w ich ofercie, ale ich sprawdzę. Dzięki.