  • 1. Data: 2010-08-31 10:22:53
    Temat: poszukiwany jest specjalista od migracji numerów...
    Od: Paweł Gąska <c...@o...pl>

    Witam,

    ...studenci zatrudnieni w GaduAIR sobie nie radzą z tym problemem już
    ponad dwa miesiące

    cyt. (z ich strony)
    Informacja z dnia 27.07.2010: z przyczyn technicznych może wystąpić
    czasowe opóźnienie w procesie przeniesienia numeru. Przepraszamy za
    ewentualne niedogodności.

    informacja ta jest o tyle nieprawdziwa, że problem był znany już dobrze
    ponad miesiąc wcześniej i.... nic, od dwóch miesięcy migrowane numery do
    GaduAIR nie działają :]

    a my tu narzekamy na obsługę przez BOA W3 gdzie są miliony(!) abonentów,
    jak mała "sieć" z kilkoma tysiącami nie potrafi ogarnąć swojego
    b...ałaganu ;]

    cyt.
    - Ja tu widzę niezły burdel!
    - Coś ty powiedziała? Burdel to wy macie w tym swoim Archeo!

    Paweł

  • 2. Data: 2010-08-31 10:41:47
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Tue, 31 Aug 2010 12:22:53 +0200, Paweł Gąska napisał(a):

    > ...studenci zatrudnieni w GaduAIR sobie nie radzą z tym problemem już
    > ponad dwa miesiące

    A burdel w podręcznikowym* oprogramowaniu Gadu-Gadu nie odstraszył Cię? Dla
    tych kilku groszy postanowiłeś wejść z opuszczonymi spodniami do baru dla
    gejów?
    Że o wnioskach z działalności tej firmy w przeszłości nie wspomnę już
    nawet...

    * - GG jest podręcznikowym przykładem jak nie należy robić oprogramowania

    "Wiec prosze ... nie podpinaj sie POD MOJA RACJE (jak zawsze gdy mam
    racje)" - Paweł "robbo" Kamiński aka Jan Strybyszewski

  • 3. Data: 2010-08-31 10:52:13
    Od: Paweł Gąska <c...@o...pl>

    Witam,

    W odpowiedzi na maila od Waldek Godel
    z dnia: 2010-08-31 12:41:
    > A burdel w podręcznikowym* oprogramowaniu Gadu-Gadu nie odstraszył Cię?
    nie znam, nie używam, bo to syf straszny jest <lol>

    > Dla
    > tych kilku groszy postanowiłeś wejść z opuszczonymi spodniami do baru dla
    > gejów?
    lubię doświadczenia "życiowe", a nawet wyzwania... i zostaje tylko mi
    ich "zwyzywać" ;], migrowałem dwie karty na próbę, jedna trwała 10 dni,
    druga trwa już 15 (chłodzę już szampana na pierwszy miesiąc :D), w necie
    są opisy jak było u innych, mój sarkastyczny post jest jako ostrzeżenie
    dla ludzi na przyszłość: NIE MIGROWAĆ do GADUAIR! jak ktoś chce GaduAir
    (dla tych kilku groszy w barze z gejami ;]) to tylko kupić nową

    > Że o wnioskach z działalności tej firmy w przeszłości nie wspomnę już
    > nawet...
    nie mam żadnej wiedzy nt.

    Paweł

  • 4. Data: 2010-08-31 11:09:36
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Tue, 31 Aug 2010 12:52:13 +0200, Paweł Gąska napisał(a):

    > nie mam żadnej wiedzy nt.

    działalność kompletnie na żywioł, bez żadnych planów i stosownych
    inwestycji. Wiązało się to wielokrotnie z niedostępnością serwerów, czasem
    nawet po kilka dni - bo były notorycznie przeciążone.

    Później strzał w stopę przy żałosnej próbie wpuszczeniw voipa do GG - kiedy
    zrobili wielki szum, nie mając praw do rozwiązań voipowych, dopiero je
    negocjowali, negocjacje się nie udały. Nie pamiętam teraz dokładnie
    numerków wersji, ale było to przy okazji wersji 6 albo 7.
    Jak się okazało, że obudzili się z ręką w nocniku, na gwałt wypuszczali
    kolejny numerek z całkiem innym rozwiązaniem voipa, oczywiście niezgodnym z
    poprzednim.

    "Zrozum ze brandzlowanie sie "pseduo funkcjami multitaskingu" dla
    uzytkownika "normalnego" jest bez celowe"- Paweł "robbo" Kamiński aka Jan
    Strybyszewski

  • 5. Data: 2010-08-31 11:22:43
    Od: Paweł Gąska <c...@o...pl>

    Witam,

    W odpowiedzi na maila od Waldek Godel
    z dnia: 2010-08-31 13:09:

> [...]
    > Jak się okazało, że obudzili się z ręką w nocniku, na gwałt
    > wypuszczali kolejny numerek z całkiem innym rozwiązaniem voipa,
    teoretycznie tu dostają całą "strukturę" techniczną gotową od
    Polkomtela, nic tylko sprzedawać, ale jak widać to też im nie wychodzi
    za dobrze :D

    Paweł