  • 1. Data: 2012-02-14 16:59:55
    Temat: poszukiwany - srebrny? daewoo matiz z... peknieta belka ;)
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Ave!

    Jeśli ktoś ma kogoś znajomego z okolic Pruszkowa jeżdżącym Daewoo Matiz
    w srebrnym czy perłowym lub podobnym kolorze, niech na wszelki wypadek
    rzuci okiem na tylne zawieszenie - dziś jechałem za kimś, komu jakaś
    poprzeczna belka/listwa przy tylnym zawieszeniu rozpadła się na dwoje i
    radośnie się majtała...

    Próby zwrócenia uwagi zawiodły, a metody "wyprzedzenie i zajechanie"
    wolałem nie testować, bo cholera wie, co jeszcze miał w kawałkach ;)

  • 2. Data: 2012-02-14 17:10:19
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2012-02-14 16:59, Andrzej Lawa pisze:
> [...]
    > rzuci okiem na tylne zawieszenie - dziś jechałem za kimś, komu jakaś
    > poprzeczna belka/listwa przy tylnym zawieszeniu rozpadła się na dwoje i

    Pewnie mu drążek Panharda odpadł był...

  • 3. Data: 2012-02-14 19:52:26
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** Andrzej Lawa pisze tak:

    > dziś jechałem za kimś, komu jakaś poprzeczna belka/listwa przy
    > tylnym zawieszeniu rozpadła się na dwoje i radośnie się
    > majtała...

    to co pierwsze tak chamsko rdzewieje w Matizie i widać z tyłu.

    --
    Piter
    vw golf mk2 1.3 '87

  • 4. Data: 2012-02-19 12:34:31
    Od: uzytkownik <b...@u...go2.pl>

    też mi coś. Jedna z listew mocujących plastikowy zbiornik paliwa.

  • 5. Data: 2012-02-20 09:51:28
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 19.02.2012 12:34, uzytkownik pisze:
    > też mi coś. Jedna z listew mocujących plastikowy zbiornik paliwa.

    Hmm... Jeśli jest coś takiego, to w sumie możliwe - wyglądało jakby
    wcześniej było "naprawiane" srebrną taśmą klejącą, a wątpię żeby ktoś
    był na tyle głupi, by element zawieszenia "naprawiać" taśmą klejącą ;)

  • 6. Data: 2012-02-28 20:17:35
    Od: Michał sirapacz Gut <m...@s...pl>

    > wcześniej było "naprawiane" srebrną taśmą klejącą, a wątpię żeby ktoś
    > był na tyle głupi, by element zawieszenia "naprawiać" taśmą klejącą ;)

    nie doceniasz ludzi, nie doceniasz