  • 1. Data: 2014-11-28 10:53:59
    Temat: poszukuje cylindra
    Od: arkadios123 <placuszki@_NOSPAM_poczta.fm>

    WITAM posiadam junaka 901 125 139fbm moje pytanie to poszukuje cylindra
    140 do tego modelu proszę o odpowiedz i pomoc ewentualnie prosze o linki
    który by pasował

  • 2. Data: 2014-11-29 13:55:40
    Temat: Re: poszukuje cylindra
    Od: MarcinJM <m...@i...pl>

    W dniu 2014-11-28 10:53, arkadios123 pisze:
    > WITAM posiadam junaka 901 125 139fbm moje pytanie to poszukuje cylindra
    > 140 do tego modelu proszę o odpowiedz i pomoc ewentualnie prosze o linki
    > który by pasował

    No zadaj to pytanie w koncu. Umieramy z ciekawości.

    MarcinJM gg: 978510 http://www.supervw.com.pl
    kompleksowe remonty old i youngtimer'ów, nadwozi rajdówek
    przeróbki typu "tego sie nie da zrobic"

  • 3. Data: 2014-11-30 21:15:49
    Od: "Krwawy Misio" <f...@i...pl>

    Prawdziwy junak miał 349ccm. Ty masz tylko chinskie gówno które profanuje
    nazwę "Junak".
    Cieszę się że mogłem pomóc.
    Druga kwestia. Odwiedż budynek oznaczony jako "szkoła". Popros nauczycielkę
    z języa polskiego o korepetycję z zakresu "zdanie pytające"

    Użytkownik "arkadios123" napisał w wiadomości grup
    y.scigacz.pl...

    WITAM posiadam junaka 901 125 139fbm moje pytanie to poszukuje cylindra
    140 do tego modelu proszę o odpowiedz i pomoc ewentualnie prosze o linki
    który by pasował

    ---
    ochrona avast! Antivirus jest aktywna.

  • 4. Data: 2014-12-04 00:05:19
    Od: N1 <s...@v...pl>

    W dniu 28-11-2014 o 10:53, arkadios123 pisze:
    > WITAM posiadam junaka 901 125 139fbm moje pytanie to poszukuje cylindra
    > 140 do tego modelu proszę o odpowiedz i pomoc ewentualnie prosze o
    > linki który by pasował
    > --

    A może tak:

    Witam.
    Posiadam Junaka 901 125ccm 139fbm.
    Poszukuje cylindra 140ccm do tego modelu.
    Proszę o pomoc w dobraniu cylindra.
    Ewentualnie poproszę o linki , które byłyby pomocne w doborze i
    wskazaniu źródła zakupu tego elementu.
    z góry dziękuję

    :-)

    ---
    Avast.

  • 5. Data: 2014-12-10 07:26:12
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2014-12-04 00:05, N1 pisze:

    > A może tak:
    >
    > Witam.
    > Posiadam Junaka 901 125ccm 139fbm.
    > Poszukuje cylindra 140ccm do tego modelu.

    W sensie, że kto?
    Wymądrzać się też trzeba umieć/umić.

    --
    MN