  • 1. Data: 2009-08-31 17:50:48
    Temat: poszukuje pewnych "zdjec"
    Od: rs <n...@n...spam.com>

    http://www.kellysjourney.com/4/
    a pewno kazdy widzial strone z takimi porownanniami i czym predzej ja
    opuscil. ja wlasnie poszukuje stron, na ktorych sa takie rzeczy.
    sportowe, medyczne etc.
    jakby komus by wpadlo w rece takie cos, to zanim wyrzuci do koszta, to
    poprosze o linka. <rs>

    --

    "My God is nicer than yours". Thomas Krupski

  • 2. Data: 2009-08-31 20:11:35
    Temat: Re: poszukuje pewnych "zdjec"
    Od: ajt <a...@u...com.pl>

    rs pisze:
> [...]
    > sportowe, medyczne etc.
    > jakby komus by wpadlo w rece takie cos, to zanim wyrzuci do koszta, to

    Takie coś wygooglałem:
    http://www.womenshealthmag.com/weight-loss/weight-lo
    ss-success-stories-11?page=0
    http://www.onlinesurgery.com/beforeandafter/slim-lip
    http://www.sensational.com/diet/beforeandafter.php
    http://www.plasticsurgery4u.com/a/after_weight_loss/
    index.html
    Andrzej
    www.album.radom.pl

  • 3. Data: 2009-08-31 20:55:50
    Od: rs <n...@n...spam.com>

    On Mon, 31 Aug 2009 22:11:35 +0200, ajt <a...@u...com.pl> wrote:

    >Takie coś wygooglałem:
    >http://www.womenshealthmag.com/weight-loss/weight-l
    oss-success-stories-11?page=0
    >http://www.onlinesurgery.com/beforeandafter/slim-li
    po
    >http://www.sensational.com/diet/beforeandafter.php
    >http://www.plasticsurgery4u.com/a/after_weight_loss
    /index.html

    dzieki za trud, ale chodzi mi o takie foty (a konkretnie strony na
    ktorych te foty sie znajduja), ktore pokazuja: jedno np. grubasa,
    poparzonego itp, a drugie juz zdrowego, "wyleczonego" przy pomocy
    photoshopa. ta sama pozycja, te same wlosy grymas twarzy, nawet
    pomarszczenia na ubraniu. <rs>

    --

    "My God is nicer than yours". Thomas Krupski

  • 4. Data: 2009-08-31 22:51:48
    Od: mg <a...@p...onet.pl>

    > ... z takimi ...
    > .. takie ...
    > ... takie ...

    "before after"

    :)))

    http://images.google.com/images?hl=pl&source=hp&q=be
    fore+after&btnG=Szukaj+obrazów&gbv=2&aq=f&oq=

  • 5. Data: 2009-08-31 22:53:34
    Od: mg <a...@p...onet.pl>

    PS

    Wyczyszczone się mieści

    http://images.google.com/images?&q=before+after

  • 6. Data: 2009-08-31 23:00:15
    Od: mg <a...@p...onet.pl>

    > http://images.google.com/images?&q=before+after

    No chyba, że ...

    http://images.google.com/images?q=find+difference

    ;) ;) ;) ;) ;)

  • 7. Data: 2009-08-31 23:20:58
    Od: rs <n...@n...spam.com>

    On Mon, 31 Aug 2009 15:53:34 -0700 (PDT), mg <a...@p...onet.pl>
    wrote:

    >PS
    >
    >Wyczyszczone się mieści
    >
    >http://images.google.com/images?&q=before+after

    dzieki, ale tymi skrotami juz chodzilem. <rs>

    --

    "My God is nicer than yours". Thomas Krupski

  • 8. Data: 2009-09-01 02:51:13
    Od: a...@p...onet.pl

    Witam!

    W liście datowanym 31 sierpnia 2009 (23:50:48) napisano:

> [...]
    > sportowe, medyczne etc.
    > jakby komus by wpadlo w rece takie cos, to zanim wyrzuci do koszta, to

    A ja się dziwiłem jak ona to zrobiła- mama koleżanki mojej córki z
    AIS Almaty

    --
    Pozdrowienia,

  • 9. Data: 2009-09-03 04:56:54
    Od: Nathan <m...@s...jest>

    rs pisze:
> [...]
    > sportowe, medyczne etc.
    > jakby komus by wpadlo w rece takie cos, to zanim wyrzuci do koszta, to

    Takie?
    http://glennferon.com/portfolio1/index.html

    --
    Pozdrawiam Nathan
    "Spadochroniarze to ludzie, którzy schodzą z drzew, na które nie

  • 10. Data: 2009-09-05 15:29:05

    rs pisze:
> [...]
    > sportowe, medyczne etc.
    > jakby komus by wpadlo w rece takie cos, to zanim wyrzuci do koszta, to

    http://aniaodchudzanieblog.pl/odchudzanie.php?gclid=
    CJbAss7i2pwCFVITzAodpA0qkw