  • 1. Data: 2018-01-13 20:56:54
    Temat: [pr] Znalezisko w Radzyniu Podlaskim
    Od: Grzexs <g...@u...pl>

    <http://www.dziennikwschodni.pl/radzyn-podlaski/to-j
    eden-z-ostatnich-automatow-telefonicznych-na-monety-
    jest-sygnal-i-mozna-dzwonic,n,1000211746.html>
    --
    Grzexs

  • 2. Data: 2018-01-13 22:42:00
    Temat: Re: [pr] Znalezisko w Radzyniu Podlaskim
    Od: Mark <t...@p...pl>

    Dnia 2018-01-13 o 20:56, Grzexs napisał(a):
    > <http://www.dziennikwschodni.pl/radzyn-podlaski/to-j
    eden-z-ostatnich-automatow-telefonicznych-na-monety-
    jest-sygnal-i-mozna-dzwonic,n,1000211746.html>

    Powinien być jeszcze jeden obok BOK-u Multimedii. W poniedziałek wybiorę
    się zobaczyć czy jeszcze stoi.

    --
    Mark
    k...@p...pl

  • 3. Data: 2018-01-14 04:10:29
    Od: "HF5BS" <h...@...pl>

    Użytkownik "Mark" <t...@p...pl> napisał w wiadomości
    eden-z-ostatnich-automatow-telefonicznych-na-monety-
    jest-sygnal-i-mozna-dzwonic,n,1000211746.html>
    > Powinien być jeszcze jeden obok BOK-u Multimedii. W poniedziałek wybiorę
    > się zobaczyć czy jeszcze stoi.

    Dziabnij foty i podlinkuj je gdzieś...

    --
    Pies jest jedynym zwierzęciem, które potrafi wyrazić zadowolenie lub
    śmiać się kręcąc lub wymachując ogonem i czyni to nieporównanie wdzięczniej

  • 4. Data: 2018-01-14 22:35:30
    Od: Mark <t...@p...pl>

    Dnia 2018-01-14 o 04:10, HF5BS napisał(a):

    eden-z-ostatnich-automatow-telefonicznych-na-monety-
    jest-sygnal-i-mozna-dzwonic,n,1000211746.html>

    > Dziabnij foty i podlinkuj je gdzieś...

    Jak będzie stał to zrobię kilka fotek.

    --
    Mark
    k...@p...pl

  • 5. Data: 2018-01-15 19:28:15
    Od: Jacek Skórzewski <j...@g...com>

    W 2015 roku wisiały 2 szt. w Opalenicy w Wielkopolskiem. Na budynku dawnych Telefonów
    Opalenickich S.A. AWSy 7, ale w bardziej "klasycznym" malowaniu, granatowo-szarym.
    Jeden działał, drugi nie.
    Wiosną 2017 pojechałem sprawdzić czy jeszcze wiszą - już nie.
    Zdjęć brak.

    Pozdr.,
    js

  • 6. Data: 2018-01-15 23:20:22
    Od: Mark <t...@p...pl>

    Dnia 2018-01-14 o 22:35, Mark napisał(a):
    eden-z-ostatnich-automatow-telefonicznych-na-monety-
    jest-sygnal-i-mozna-dzwonic,n,1000211746.html>

    > Jak będzie stał to zrobię kilka fotek.

    Stoi nadal, tylko że nieczynny.
    A kilka fotek tu: http://belldandy.pl/automat/

    --
    Mark
    k...@p...pl

  • 7. Data: 2018-01-16 00:22:25
    Od: Grzexs <g...@u...pl>

> [...]
    granatowo-szarym. Jeden działał, drugi nie.
    > Wiosną 2017 pojechałem sprawdzić czy jeszcze wiszą - już nie.

    Tu coś jest <http://www.hot.jpg.pl/zdjecie,299137.html>. A, i nie
    przeraźcie się tą koszmarną panienką obok.

    --
    Grzexs

  • 8. Data: 2018-01-16 03:06:25
    Od: "HF5BS" <h...@...pl>

    Użytkownik "Grzexs" <g...@u...pl> napisał w wiadomości
    > Tu coś jest <http://www.hot.jpg.pl/zdjecie,299137.html>. A, i nie
    > przeraźcie się tą koszmarną panienką obok.

    Niedobrze... telefon krzywo wisi i zaraz spadnie...

  • 9. Data: 2018-01-16 03:17:12
    Od: "HF5BS" <h...@...pl>

    Użytkownik "Mark" <t...@p...pl> napisał w wiadomości
    (przy siedzibie Multimedii)

    > Stoi nadal, tylko że nieczynny.
    > A kilka fotek tu: http://belldandy.pl/automat/

    No, można powiedzieć, że aż miło popatrzeć.
    Aparat właściwe w ogóle nie zniszczony, a jedynie obsyfiony, wydaje się, że
    wystarczyło by go ładnie odmalować i prezentowałby się świetnie.
    Patrzyłem pod kątem zniszczeń mechanicznych, jak np. porysowana powierzchnia
    metalu, poszarpany, pogięty przewód, itp. Nic takiego wielkiego nie widzę,
    wybebeszyłbym go czasowo, wypiaskował obudowę, z umiarem rzecz jasna,
    odmalował z sensem i byłby cymes, cacko, aż miło, nawet, jak by miał pewne
    oznaki używania, w miarę, to byłby pełniejszy w wyrazie, ze nie był tylko
    muzealnym eksponatem, ale też, po prostu, pracował. Może i parę regulacji...
    To prawda, nie widać, co wewnątrz, ale... skoro obudowa w dobrym stanie, to
    i reszta ma szansę...

    --
[...]

    PS. Ażem gapa... przegapiłem 2017-12-12 - 20 rocznicę bytności tutaj... (na
    p.m.t oczywiście)

  • 10. Data: 2018-01-23 12:47:51
    Od: "jedrek" <w...@...on>

    Zapomnieli o tym aparacie? Przecież już było wiele szumnych artykułów, że
    koniec budek w Polsce
    http://www.telepolis.pl/wiadomosci/orange-likwiduje-
    budki-telefoniczne,2,3,37090.html
    http://www.telepolis.pl/wiadomosci/orange-zostaly-ju
    z-ostatnie-budki-telefoniczne,2,3,39695.html

    Kto niby z tego automatu miałby dziś wyjmować te monety jako rozliczenie?