  • 1. Data: 2016-06-29 09:58:07
    Temat: praca w LG Electronics
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    https://youtu.be/tJvczTtrJU4
    https://youtu.be/8u9zZCTJMdU

    http://wroclaw.flagma.pl/ru/518558/vakansii.html

    --
    Piter

    Let me see your war face.

  • 2. Data: 2016-06-29 10:11:16
    Temat: Re: praca w LG Electronics
    Od: "Ghost" <n...@d...pl>

    Użytkownik "PiteR" napisał w wiadomości grup
    .net...

    >https://youtu.be/tJvczTtrJU4
    >https://youtu.be/8u9zZCTJMdU

    >http://wroclaw.flagma.pl/ru/518558/vakansii.html

    Ukraińcy?

  • 3. Data: 2016-06-29 10:48:09
    Od: "HF5BS" <h...@j...pl>

    Użytkownik "Ghost" <n...@d...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "PiteR" napisał w wiadomości grup
    .net...

    > Ukraińcy?

    Wątpię (choć nie wykluczam). Napisy po rosyjsku, mówią po rosyjsku, raczej po prostu
    Rosjanie. Bo nawet ukraińskiego akcentu nie wyłowiłem.

    --
    Ludzie, którzy podniecają się swoim IQ, to frajerzy.
    (C) Stephen Hawking

  • 4. Data: 2016-06-29 11:06:31
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    HF5BS pisze tak:

> [...]

    nie ten link poszedł :/

    Biskupice Podgórne
    na umowę zlecenie
    poniedziałek - piątek po 10 godzin 9zł netto
    sobota po 8 godzin
    232 godzin miesiecznie
    zarobki 1700 do 2200zł netto na konto
    zakwaterowanie bezpłatne

    wymagania: bez nałogów, chęć do pracy, szybko kapujący, wiek 18-55 lat

    się narobiło co? :)

    http://wroclaw.flagma.pl/ru/vakansiya-srochno-raboch
    ie-zavod-elektroniki-lg-rv20970.html

    tak

    > Wątpię (choć nie wykluczam). Napisy po rosyjsku, mówią po
    > rosyjsku, raczej po prostu Rosjanie. Bo nawet ukraińskiego akcentu
    > nie wyłowiłem.

    90% Ukraińców nie mówi po ukraińsku do kamery.

    --
    Piter

    Let me see your war face.

  • 5. Data: 2016-06-29 11:16:15
    Od: "Ghost" <n...@d...pl>

    Użytkownik "HF5BS" napisał w wiadomości grup

> [...]

    >Wątpię (choć nie wykluczam). Napisy po rosyjsku, mówią po rosyjsku, raczej
    >po prostu Rosjanie. Bo nawet ukraińskiego akcentu nie wyłowiłem.

    Są wszędzie (Ukraińcy), na budowach (obojętnie czy małych* czy dużych), w
    fabrykach - _W_S_Z_Ę_D_Z_I_E_

    Ale to dobrze ktoś musi zastąpić tych co na zmywakach.

    *nawet u mnie docieplenie domu robiła ekipa z jednym Ukraińcem

  • 6. Data: 2016-06-29 11:29:48
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    Ghost pisze tak:

    > Są wszędzie (Ukraińcy), na budowach (obojętnie czy małych* czy
    > dużych), w fabrykach - _W_S_Z_Ę_D_Z_I_E_
    >
    > Ale to dobrze ktoś musi zastąpić tych co na zmywakach.

    Patrzcie jak temu podobne na tym korzysta. Swego czasu w 2007 roku
    płacili 920 funtów po 6.5zł = 5980zł za 168 godzin i 640 telewizorów
    dziennie :)

    --
    Piter

    Let me see your war face.

  • 7. Data: 2016-06-29 12:04:50
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Ghost pisze:

> [...]
    >
    > Ale to dobrze ktoś musi zastąpić tych co na zmywakach.
    >
    > *nawet u mnie docieplenie domu robiła ekipa z jednym Ukraińcem

    U znajomych większość prac przy wykończeniu domu wykonał niejaki Wasyl.
    Żeby nie było, że off-topic, Walyl jest inżynierem automatykiem, od
    elektrowni jądrowych.

    --
    Jarek

  • 8. Data: 2016-06-29 12:28:24
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    Jarosław Sokołowski pisze tak:

    > U znajomych większość prac przy wykończeniu domu wykonał niejaki
    > Wasyl. Żeby nie było, że off-topic, Walyl jest inżynierem
    > automatykiem, od elektrowni jądrowych.

    a kim są znajomi? ;)

    Uderzające jak wielu Ukraińców otwarcie mówi o zarobkach i opłatach.
    Dla Polaków to temat tabu i pole do przekrętów.

    --
    Piter

    Let me see your war face.

  • 9. Data: 2016-06-29 12:42:33
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan PiteR napisał:

    > a kim są znajomi? ;)

    Malarzami.

    --
    Jarek

  • 10. Data: 2016-06-29 15:16:51
    Od: Krzysztof Gajdemski <s...@r...org.pl>

    Jest Wed, 29 Jun 2016 12:42:33 +0200, Jarosław Sokołowski pisze:

    > Malarzami.

    Przynajmniej ścian Wasyl malować nie musiał. Zawsze to więcej czasu na
    zabawę przy rdzeniu, np. prętami kontrolnymi. :D

    k.