  • 1. Data: 2019-04-19 14:24:17
    Temat: prawdziwy no limit najtaniej - gdzie?
    Od: n...@p...pl

    od kilku lat przenosiłem sobie nr między play i aero2
    za każde przeniesienie do play dostawałem 200zł na 60 dni
    potem ucieczka do aero2 na dzień lub 2 i powrót dla 200zł
    w ten sposób kilka lat dużo dzwoniąc nie płaciłem żadnych
    rachunków ani nie kupowałem doładowań (40 zarejestrowanych nr)
    ale niestety play mnie rozpracował i mi kolejnych 200zł nie dał

    no cóż, zamiast marudzić że już nie można, ciesze się że dotąd
    tak dużo skorzystałem - nie zmienia to jednak faktu, że muszę
    poszukać sobie nowej oferty żeby było dużo i bardzo tanio...

    jestem zmuszony poszukać oferty płatnej, ale jak najmniej płatnej

    dzwonię dużo, więc jakiś nolimit (nie zależy mi na internecie, a
    sms też piszę mało, więc same minuty krajowe bez limitu wystarczą)

    znalazłem ofertę 7,99zł w lajtmobile abonament, ale mam pytania:

    1) naprawdę nie ma nic tańszego? nie ma abonamentów np. za 5zł czy 1zł?

    2) czy za te 7,99zł dostanę "prawdziwy" nolimit? Kiedyś zdarzały się
    u innych operatorów oferty że niby dawali nolimit, ale jak klient
    dzwonił np. 1800 minut w miesiącu to blokowali "za łamanie regulaminu"
    mimo że regulaminu mie łamano - chcę upewnić się czy lajtmobile
    nie odwala takich nieetycznych nr

    3) czy są jakieś inne przykre niespodzianki albo nieznane mi wady
    tego konkretnego operatora jakim jest lajtmobile?

  • 2. Data: 2019-04-19 16:20:07
    Temat: Re: prawdziwy no limit najtaniej - gdzie?
    Od: Skylla <s...@n...op.pl>

    Myślę, że to dylematy psujące bardziej na grupę cebulową.

  • 3. Data: 2019-04-19 19:59:48
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik n...@p...pl ...

> [...]
    > rachunków ani nie kupowałem doładowań (40 zarejestrowanych nr)
    > ale niestety play mnie rozpracował i mi kolejnych 200zł nie dał

    Chciałbym sie upewnic - robiłes ten numer dla 40 numerów?
    Ile czasu ci to zajmowało?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Mężczyzna musi trzy rzeczy w życiu zrobić...

  • 4. Data: 2019-04-19 22:55:15
    Od: n...@p...pl

    W dniu piątek, 19 kwietnia 2019 19:59:51 UTC+2 użytkownik Budzik napisał:
    > Użytkownik n...@p...pl ...

    > Chciałbym sie upewnic - robiłes ten numer dla 40 numerów?
    > Ile czasu ci to zajmowało?

    wizyta kuriera u mnie (aby podpisać 40 umów z aero2 jakieś 60 minut
    moja wizyta w salonie play jakieś 50 minut

    obydwa zdarzenia z częstotliwością raz na 2 miesiące

  • 5. Data: 2019-04-19 23:20:02
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    <n...@p...pl> b...@g...co

    : za każde przeniesienie do play dostawałem 200zł na 60 dni
    : potem ucieczka do aero2 na dzień lub 2 i powrót dla 200zł

    Marudzisz -- faktycznie dostajesz 500 na 150 a później
    20 GB na bodajże (jeszcze nie skorzystałem) 60 dni
    i kolejny rok ważności... Ciebie net nie interesuje,
    ale 150 to znacznie więcej niż 60...

    : w ten sposób kilka lat dużo dzwoniąc nie płaciłem żadnych

    Co 60 dni przenosiny? Raczej nudne...

    : rachunków ani nie kupowałem doładowań (40 zarejestrowanych nr)
    : ale niestety play mnie rozpracował i mi kolejnych 200zł nie dał

    Nie możesz na kogoś innego?...

    : no cóż, zamiast marudzić że już nie można, ciesze się że dotąd

    IMO jednak marudzisz... Chcesz mieć ponad 1800 minut miesięcznie
    i nie chcesz zapłacić nawet kilku pln?!

    Ja nie chcę płacić, ale mnie by 1800 minut wystarczyło chyba na
    kilkadziesiąt lat... 1 GB transferu miesięcznie (oby rozsądnie
    liczonego) to też dla mnie dużo, bo w mieszkaniu korzystam ze
    stacjonarnego. (za który też nie płacę)

    -=-

    Gdzie trzymasz te 40 numerów? Pytam, bo mnie potrzebna przechowalnia.
    W Orange jest OK, ale ich polityka multilogowań niezbyt mi odpowiada.
    Piszą, że zamierzają to zmienić, ale na razie nie zmieniają...

    Virgin Mobile kończy się pod wieloma względami -- zabiorę stamtąd
    kilka numerów...

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    )\._.,--....,'``.

  • 6. Data: 2019-04-20 09:15:07
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia 19 Apr 2019 17:59:48 GMT, Budzik napisał(a):
    > Użytkownik n...@p...pl ...
    >
    > Chciałbym sie upewnic - robiłes ten numer dla 40 numerów?
    > Ile czasu ci to zajmowało?

    Ale 40 nr po 200 zl, no nawet niech po 50zl, to jednak 2000 - warto
    sie schylic :-)

    J.

  • 7. Data: 2019-04-20 09:34:40
    Od: h...@g...com

    Ja prdle...

  • 8. Data: 2019-04-20 10:59:47
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    > Ale 40 nr po 200 zl, no nawet niech po 50zl, to jednak 2000 - warto
    > sie schylic :-)

    ROTFL
    Chyba nie sadzisz ze on te 200zł do reki dostał...
    Tak naprawde dostał jakies 12-15zł od numeru miesiecznie czyli 30zł a nie
    200... I tak niezle jezeli cała operacja zajmowała mu, jak twierdzi 2h...
    30 x 40 = 1200zł za 2h roboty. Tyle ze w te 2h nie wierze za bardzo ale
    zaraz pomaglujemy temat :)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Najpewniejszą metodą zachowania tajemnicy jest

  • 9. Data: 2019-04-20 10:59:50
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik n...@p...pl ...

    > wizyta kuriera u mnie (aby podpisać 40 umów z aero2 jakieś 60 minut

    a skad aero wiedziało ze ma ci wysłac kuriera z 40 umowami?

    > moja wizyta w salonie play jakieś 50 minut

    40 umow w 50 minut?

    > obydwa zdarzenia z częstotliwością raz na 2 miesiące

    Rozumiem ze co 2 miesiace w kazdym urzadzeniu musiałes wymienic sima?
    Wzystkie urzadzenia masz pod reka?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Ten, kto walczy z potworami musi baczyć, by nie zapomniał,

  • 10. Data: 2019-04-20 11:30:15
    Od: Filip454 <f...@g...com>

    W dniu 2019-04-19 o 22:55, n...@p...pl pisze:

    > wizyta kuriera u mnie (aby podpisać 40 umów z aero2 jakieś 60 minut
    > moja wizyta w salonie play jakieś 50 minut
    >
    > obydwa zdarzenia z częstotliwością raz na 2 miesiące

    Rejestrowałeś wszystko na swoje dane osobowe? :)

    --
    Filip454
    [f...@g...com]