  • 1. Data: 2017-08-23 18:15:06
    Temat: prawo pracy - wiadomo tylko dla kc-ue
    Od: wół, wół roboczy, wół dojno roboczo obronny 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    czy na umowie o pracę można wpisać 1. płaca podstawowa 1200 pln 2. inne
    świadczenia zgodnie z regulaminem wynagrodzeń?

    i druga sprawa, gdyby się tak stało, że ktoś po studiach (wiadomo słaby)
    ma wpisane na umowie technik - to można jakoś żądać zmiany na inżynier i
    oczywiście zwiększyć pensję?

    tak tylko pytam...

  • 2. Data: 2017-08-23 18:24:40
    Temat: Re: prawo pracy - wiadomo tylko dla kc-ue
    Od: Bischoop <d...@v...eu>

    On 2017-08-23, wół wół roboczy wół dojno roboczo obronny 'POPIS/EU

    1. Pewno ze tak
    2. Pewno ze tak

    No bo czemu nie?

  • 3. Data: 2017-08-23 18:40:11
    Od: "P.B." <p...@w...pl>

    Dnia Wed, 23 Aug 2017 18:15:06 +0200, N...@g...pl napisał(a):

    > czy na umowie o pracę można wpisać 1. płaca podstawowa 1200 pln 2. inne
    > świadczenia zgodnie z regulaminem wynagrodzeń?

    Jeżeli to jest cały etat, to chyba kwota nie powinna być niższa niż płaca
    minimalna, która od 1 stycznia 2017 wynosi 2000PLN Jeżeli to jest pierwsza
    praca to w pierwszym roku może być 1600PLN

    > i druga sprawa, gdyby się tak stało, że ktoś po studiach (wiadomo słaby)
    > ma wpisane na umowie technik - to można jakoś żądać zmiany na inżynier i
    > oczywiście zwiększyć pensję?

    Żądać możesz. Nie ma jednak prawa zmuszającego pracodawcę do zatrudniania
    pracownika zgodnie z jego wykształceniem i ambicjami.

    --
    Pozdrawiam,
    Przemek

  • 4. Data: 2017-08-23 18:48:36
    Od: Bischoop <d...@v...eu>

    On 2017-08-23, P.B. <p...@w...pl> wrote:

    > Jeżeli to jest cały etat, to chyba kwota nie powinna być niższa niż płaca
    > minimalna, która od 1 stycznia 2017 wynosi 2000PLN Jeżeli to jest pierwsza
    > praca to w pierwszym roku może być 1600PLN

    A no tak, od nowego roku jest minimalna 1700, wiec podstawowa placa na
    powinna byc u Ciebie 1700 na pelnym etacie.

  • 5. Data: 2017-08-23 20:18:50
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 23.08.2017 o 18:40, P.B. pisze:

    > Żądać możesz. Nie ma jednak prawa zmuszającego pracodawcę do zatrudniania
    > pracownika zgodnie z jego wykształceniem i ambicjami.

    Znam jednego, co pobiegł do kadr, żeby mu zmienili stanowisko inżynier
    na magister;)

    Shrek

  • 6. Data: 2017-08-24 12:52:38
    Od: Jingiel <x...@x...xxx>

    W dniu 2017-08-23 o 18:15, wół, wół roboczy, wół dojno roboczo obronny
    'POPIS/EU pisze:
    > czy na umowie o pracę można wpisać 1. płaca podstawowa 1200 pln

    Brutto, czy netto? Płaca minimalna wynosi 2000 zł brutto, co daje
    1459,48 zł netto (na rękę).

  • 7. Data: 2017-08-24 12:55:44
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2017-08-24 o 12:52, Jingiel pisze:
> [...]

    Można.

    > Brutto, czy netto? Płaca minimalna wynosi 2000 zł brutto, co daje
    > 1459,48 zł netto (na rękę).

    A jakie to ma znaczenie w kontekście tego, ile może być wpisane na umowie?

    --
    Liwiusz

  • 8. Data: 2017-08-24 16:44:13
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    >Można.

    Ale teraz ponoc minimalna mniejsza, to chyba trzeba gdzies dopisac
    "pol etatu"

    J.

  • 9. Data: 2017-08-24 19:37:14
    Od: Jingiel <x...@x...xxx>

    W dniu 2017-08-24 o 12:55, Liwiusz pisze:

    > Można.

    > A jakie to ma znaczenie w kontekście tego, ile może być wpisane na umowie?

    Wpisać można wszystko. O ile ktoś nie liczy się z konsekwencjami.

  • 10. Data: 2017-08-24 22:01:18
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2017-08-23 o 20:18, Shrek pisze:

    > Znam jednego, co pobiegł do kadr, żeby mu zmienili stanowisko inżynier
    > na magister;)
    >
    > Shrek
    A ja czytałam na stronie jednego kościoła, że wymienili księży i jeden
    poszedł do jakiegoś klasztoru na magistra!

    --
    animka