  • 1. Data: 2016-10-21 13:10:47
    Temat: preparat hydrofobowy
    Od: JaceK <JaceK@wu_pe.pe_el>

    Szukam jakiegoś preparatu do pokrycia lusterek i szyb bocznych, aby
    usprawnić nieprzyleganie kropel deszczu. Jest trochę takich specyfików
    na allegro, kupiłem jeden ale jestem smutny, bo to chyba jakaś ściema
    była i po prostu nie działa. Czy ktoś może polecić specyfik hydrofoboyw
    sprawdzony w boju?

    JaceK

  • 2. Data: 2016-10-21 13:20:50
    Temat: Re: preparat hydrofobowy
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello JaceK,

    Friday, October 21, 2016, 1:10:47 PM, you wrote:

> [...]
    > na allegro, kupiłem jeden ale jestem smutny, bo to chyba jakaś ściema
    > była i po prostu nie działa. Czy ktoś może polecić specyfik hydrofoboyw

    Nie ma takiego. To się sprawdza w miarę dobrze na reflektorach - brud
    się mniej osadza. Trochę działa na przedniej szybie przy szybkiej
    jeździe - można nie włączać wycieraczek. Ale za to przy włączonych
    wycieraczkach trzeba się przyzwyczaić, że po przejechaniu wycieraczek
    mija chwila na odzyskanie przejrzystości przez szybę.

    Na lusterka nic nie pomaga - wszelkie hydrofobowe substancje wymagają
    strumienia powietrza do zdmuchiwania kropel wody.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 3. Data: 2016-10-21 13:27:53
    Od: JaceK <JaceK@wu_pe.pe_el>

    On 21.10.2016 13:20, RoMan Mandziejewicz wrote:
> [...]
    >
    > Na lusterka nic nie pomaga - wszelkie hydrofobowe substancje wymagają
    > strumienia powietrza do zdmuchiwania kropel wody.

    Ok, ale na boczne szyby chyba już da radę? Możesz polecić jakiś
    sprawdzony specyfik?

    JaceK

  • 4. Data: 2016-10-21 13:41:23
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello JaceK,

    Friday, October 21, 2016, 1:27:53 PM, you wrote:

    > Ok, ale na boczne szyby chyba już da radę?

    Nie bardzo.

    > Możesz polecić jakiś sprawdzony specyfik?

    Nie używam chyba już od 10 lat. Wszystkie ,,niewidzialne wycieraczki"
    działały tak samo. Problemem była upierdliwość. Trzeba było nakładać
    na suchą szybę (potem polerować na mokro) a najlepiej działało tuż po
    nałożeniu. Za dużo zabawy.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 5. Data: 2016-10-21 13:58:58
    Od: AL <a...@s...tam.pl>

    On 2016-10-21 13:10, JaceK wrote:
> [...]
    > na allegro, kupiłem jeden ale jestem smutny, bo to chyba jakaś ściema
    > była i po prostu nie działa. Czy ktoś może polecić specyfik hydrofoboyw

    mądrość ludowa mówi, że przecięty na pół ziemniak wystarcza.
    http://www.auto-swiat.pl/zdjecia/niewidzialna-wycier
    aczka-poznaj-sposob-na-jazde-w-deszczu/pxwkt

  • 6. Data: 2016-10-21 14:18:55
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "JaceK" napisał w wiadomości grup
    astraweb.com...
> [...]
    >specyfików na allegro, kupiłem jeden ale jestem smutny, bo to chyba
    >jakaś ściema była i po prostu nie działa. Czy ktoś może polecić

    Ja tylko podpowiem, zeby go najpierw sprawdzic na mniej istotnych
    szybach/kawalkach szyb.

    Kiedys posmarowalem przednia szybe, i IMO - dzialal, ale w sumie to
    wcale lepiej nie bylo :-)

    J.