  • 1. Data: 2010-05-26 13:14:08
    Temat: [press] dzwon motocykla z autem :-(
    Od: Gabriel'Varius' <g...@U...TO.Z.ADRESU.poczta.onet.pl>

    "Przy wjeździe na stację LPG w Prudniku doszło to mrożącego krew w żyłach wypadku.
    Samochód nie
    przepuścił motocyklisty, który miał pierwszeństwo - w efekcie ten uderzył w bok
    pojazdu i wyleciał
    jak z katapulty."
    Nic sie na szczescie nikomu nie stalo
    http://www.tvn24.pl/0,1657982,0,1,jak-on-to-przezyl,
    wiadomosc.html
    pozdrawiam
    Oskar Wilde

  • 2. Data: 2010-05-26 13:16:27
    Temat: Re: [press] dzwon motocykla z autem :-(
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "Gabriel'Varius'" <g...@U...TO.Z.ADRESU.poczta.onet.pl> wrote in message
> [...]
    > wypadku. Samochód nie przepuścił motocyklisty, który miał pierwszeństwo -
    > w efekcie ten uderzył w bok pojazdu i wyleciał jak z katapulty."

    Niech zgadne, motocyklista jechal przepisowo zamiast zapierdalac 150, to nic
    mu sie nie stalo poza zadrapaniami?

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 3. Data: 2010-05-26 13:18:58
    Od: Gabriel'Varius' <g...@U...TO.Z.ADRESU.poczta.onet.pl>

    Użytkownik kamil napisał:

    > "Gabriel'Varius'" <g...@U...TO.Z.ADRESU.poczta.onet.pl> wrote in
    > message news:htivoj$n67$1@news.onet.pl...

    > Niech zgadne, motocyklista jechal przepisowo zamiast zapierdalac 150, to
    > nic mu sie nie stalo poza zadrapaniami?
    Nie mam pojecia ile jechal, ale gos albo mial farta albo "jaja" skoro polozyl motocyk
    i nie
    przywalil w auto na nim tylko slizgajac sie po jedzni i wytracajac predkosc (choc
    mogl zginac pod
    busem) - pewnie tylko dlatego jeszcze zyje
    pozdrawiam

    Oskar Wilde

  • 4. Data: 2010-05-26 13:24:12
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Gabriel'Varius'" <g...@U...TO.Z.ADRESU.poczta.onet.pl> napisał
    w wiadomości grup dyskusyjnych:htj01k$mp6$...@n...onet.pl...

    > Nie mam pojecia ile jechal, ale gos albo mial farta albo "jaja" skoro
    > polozyl motocyk

    to ze sie polozyl, to raczej przypadek, jakby kladl go swiadomie, to
    staralby sie znalec raczej za motocyklem, a nie praktycznie przed

    aczkolwiek jedno jest pewne, wygral drugie zycie

  • 5. Data: 2010-05-26 13:25:46
    Od: to <t...@a...xyz>

    Gabriel'Varius' wrote:

> [...]
    > żyłach wypadku. Samochód nie przepuścił motocyklisty, który miał
    > pierwszeństwo - w efekcie ten uderzył w bok pojazdu i wyleciał jak z

    Ciekawe czy motocyklista dostał mandat za prędkość. ;-)

    --
    "Nie ma obowiązku oceniania prędkości i nie jest taka ocena przedmiotem
    egzaminu na PJ." Jan Kowalski, msg-id: hste47$m8v$...@n...net.icm.edu.pl

  • 6. Data: 2010-05-26 13:30:29
    Od: to <t...@a...xyz>

    kamil wrote:

    > Niech zgadne, motocyklista jechal przepisowo zamiast zapierdalac 150, to
    > nic mu sie nie stalo poza zadrapaniami?

    Przez kadr przeleciał ze średnią prędkością ok. 60 km/h, a biorąc pod
    uwagę fakt, że przed kadrem pewnie ostro hamował, a zaraz za nim już
    zatrzymał, to pewnie wyjściowo miał grubo ponad setkę.

  • 7. Data: 2010-05-26 13:34:41
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "kamil" <k...@s...com> napisał w
    >Niech zgadne, motocyklista jechal przepisowo zamiast zapierdalac
    >150, to nic mu sie nie stalo poza zadrapaniami?

    Na oko to jednak troche zapierdalal, ale kamera moze znieksztalcac.
    Umiejetnie polozony motocyklista jest dosc bezpieczny, niezaleznie
    od predkosci.
    Chyba ze w przeszkode trafi, albo kombinezon mu sie zapali.
    Ktos miejscowy i moze zmierzyc jaka mial droge hamowania ?
    Moglibysmy predkosc oszacowac - ciekawe jaki jest wspolczynnik
    tarcia.

    J.

  • 8. Data: 2010-05-26 13:42:13
    Od: "Bartłomiej Kacprzak" <b...@w...pl>

    > Przez kadr przeleciał ze średnią prędkością ok. 60 km/h, a biorąc pod
    > uwagę fakt, że przed kadrem pewnie ostro hamował, a zaraz za nim już
    > zatrzymał, to pewnie wyjściowo miał grubo ponad setkę.
    Ty, miszczu, zobacz najpierw gdzie motocykl hamuje a nie pierdolisz jak
    potluczony. 60 km na godzine i zatrzymuje sie na 20 metrach??

    --
    Bartek
    Niebieska9'99

  • 9. Data: 2010-05-26 13:44:58
    Od: to <t...@a...xyz>

    ?

  • 10. Data: 2010-05-26 13:51:09
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Gabriel'Varius'" <g...@U...TO.Z.ADRESU.poczta.onet.pl> napisał
    w wiadomości news:htivoj$n67$1@news.onet.pl...
> [...]
    > wypadku. Samochód nie przepuścił motocyklisty, który miał pierwszeństwo -
    > w efekcie ten uderzył w bok pojazdu i wyleciał jak z katapulty."

    Kapelusze zaraz Ci napiszą, że winny motocyklista, bo na pewno jechał zbyt
    szybko.