  • 1. Data: 2005-12-14 18:12:44
    Temat: problem neostrada
    Od: "Nietoperz" <n...@i...pl>

    Witam

    Mam taki problem: Rozdzieliłęm w domu neostrade. Neostrada jest udostępniana
    przez komputer z WinXP sp2. Mam modem TouchSpeed330. Gdy mialem
    zainstalowany ten niebieski programik(zasobożerny) od neostrady dostarczony
    przez TP SA internet chodził bez problemów. Wtedy jeszcze nie miałem
    rozdzielonej neostrady. Lecz po odinstalowaniu tego programiku i
    zainstalowaniu samych sterowników do modemu - thomson - oraz rozdzieleniu
    internetu cos sie skopało i neostrada co pare minut tak sie wiesza że nie
    można korzystać z internetu i wyłącznie i włączanie ponowne połączenia nie
    pomaga. Dopiero po restarcie komputera neostrada sie podlacza poprawnie na
    pare minut i potem znów wsi. Czy ktos ma jakiś pomysł co to może być.
    Połączeniem neostrady może tylko zarządać komputer na którym jest neostrada,
    przynajmniej tak konfigurowałem ją.
    Dziękuje za wszelkie sugestie

    --

    ---