  • 1. Data: 2017-04-02 10:01:37
    Temat: problem przesuniętej tabelki
    Od: Jivanmukta <j...@p...onet.pl>

    Mam naa stronie formularz zawierający fieldset i pod spodem tabelkę <table
    border="0">. Nie rozumiem dlaczego tabelka jest przesunięta w prawo do 2/3
    szerokości fieldseta, mimo że nie mam żadanych styli dla tabelki. Proszę o
    podpowiedź jaki jest możliwy powód. Chciałbym, żeby tabelka była przy lewej
    krawędzi fieldseta, ale <table border="0" align="left"> nie pomaga (nadal
    efekt 2/3).

  • 2. Data: 2017-04-06 10:50:30
    Temat: Re: problem przesuniętej tabelki
    Od: Cezary Tomczyk <c...@g...com>

    On 02/04/2017 10:01, Jivanmukta wrote:
> [...]
    > krawędzi fieldseta, ale <table border="0" align="left"> nie pomaga (nadal

    Może jakieś style wpływają na takie zachowanie. Spróbuj zrobić sobie
    przykład na https://jsfiddle.net/ i sprawdzić jak to działa. Jeśli
    przykład na jsfiddle będzie działać poprawnie, to będzie jasne, że coś
    innego wpływa Ci na opisany przez ciebie wygląd.

    --
    Cezary Tomczyk
    Blokowanie automatycznego odtwarzania video na gazeta.pl w Google

  • 3. Data: 2017-04-08 00:37:19
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Sun, 02 Apr 2017 10:01:37 +0200, Jivanmukta napisał(a):

> [...]
    > krawędzi fieldseta, ale <table border="0" align="left"> nie pomaga (nadal

    Prawy przycisk -> Zbadaj element -> szukasz winowajcy z paddingiem /
    marginesem / przesunięciem.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 4. Data: 2017-04-18 15:31:46
    Od: j...@p...onet.pl

    W dniu sobota, 8 kwietnia 2017 00:37:20 UTC+2 użytkownik Borys Pogoreło napisał:
    > Prawy przycisk -> Zbadaj element -> szukasz winowajcy z paddingiem /
    > marginesem / przesunięciem.

    Nic nie znalazłem. Obok tabelki jest tylko fieldset. Ani tabelka ani fieldset nie
    mają ustawianych marginesów/paddingu. Jak mam rozumieć "przesunięcie"?

  • 5. Data: 2017-04-19 19:35:34
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Tue, 18 Apr 2017 06:31:46 -0700 (PDT), j...@p...onet.pl
    napisał(a):

    > Nic nie znalazłem. Obok tabelki jest tylko fieldset. Ani tabelka ani fieldset nie
    mają ustawianych marginesów/paddingu. Jak mam rozumieć "przesunięcie"?

    Znikąd się to nie bierze, tym narzędziem musisz to znaleźć.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 6. Data: 2017-04-24 12:18:39
    Od: Jivanmukta <j...@p...onet.pl>

    Borys Pogoreło wrote:
    > Znikąd się to nie bierze, tym narzędziem musisz to znaleźć.

    Brakowało jednego wpisu "width: 20%" w pliku .css
    Dzięki za pomoc.