  • 1. Data: 2009-01-03 13:08:16
    Temat: problem z kolem POMOCY!!!!
    Od: ghost_1096 <marcin_dominiak5@_NOSPAM_wp.pl>

    ej ludzie mam klopot. mam KTM SX, ale niestety mam klopot i musialem
    zmienic silnik, kupilem silnik od CZ. problem polega na tym ze stary
    silnik mialem z lancuchem z prawej strony, a CZ ma silnik z lewej. czy
    powie mi ktos jak zalozyc kolo aby wszystko bylo ok? prosze o pomoc...

  • 2. Data: 2009-01-03 13:41:40
    Temat: Re: problem z kolem POMOCY!!!!
    Od: "Majak" <d...@o...pl>

    "ghost_1096" <marcin_dominiak5@_NOSPAM_wp.pl> wrote in message
    z.pl...
> [...]
    > silnik mialem z lancuchem z prawej strony, a CZ ma silnik z lewej. czy
    > powie mi ktos jak zalozyc kolo aby wszystko bylo ok? prosze o pomoc...

    Prowokacja?
    Już tak wcześnie?
    Maciek

  • 3. Data: 2009-01-03 13:47:39
    Od: KLOSZ <k...@w...pl>

    ghost_1096 pisze:
> [...]
    > silnik mialem z lancuchem z prawej strony, a CZ ma silnik z lewej. czy
    > powie mi ktos jak zalozyc kolo aby wszystko bylo ok? prosze o pomoc...

    A problemu ze skuterem nie masz?

    --
    Hunda CB 750 SF '00 dobry rocznik, KLOSZ '75 - tez niezly rocznik....
    "Jestem ZA, dopóki mi się podoba" - by KLOSZ

  • 4. Data: 2009-01-03 15:13:27
    Od: Marcin Gardeła <d...@g...pl>

    ghost_1096 wrote:
> [...]
    > silnik mialem z lancuchem z prawej strony, a CZ ma silnik z lewej. czy
    > powie mi ktos jak zalozyc kolo aby wszystko bylo ok? prosze o pomoc...

    Odwrotnie.
    Diobeu

  • 5. Data: 2009-01-03 16:19:59
    Od: "Wieca" <w...@p...onet.pl>

    Marcin Gardeła napisał(a) :
    > Odwrotnie.

    Szprychami na zewnątrz ?

    --
    pozdr
    Wieca

  • 6. Data: 2009-01-03 17:55:14
    Od: zbigi <z...@g...w.wirtualnej.Polszcze.pl>

    Wieca napisał(a):

    > Szprychami na zewnątrz ?

    A chocby! :P
    (Musialem sie odezwac, bo mnie Dibua wyprzedzil)