  • 1. Data: 2012-06-20 02:20:35
    Temat: problem z laptopem
    Od: Szymon von Ulezalka <s...@g...com>

    witka
    moj niemlody juz thinkpad t61p ma pewne problemy: zarowno klawisze pod
    touchpadem, jak i trackpointem nie do konca dzialaja. w sensie: albo
    "same sie" naciskaja (tj. system reaguje tak) tak ze uniemozliwia to
    prace (bo np kopiuje tekst, lapie okna etc), albo nie reaguja zupelnie
    na nacisniecie, albo reaguja- ale tak ze np prawy dziala jak lewy (i
    odwrotnie tez). co najdziwniejsze- po podlaczeniu myszki na usb
    (testowane 2 myszony) kursor rowniez sie tak zachowuje (tj. tak jakbym
    robil to touchpadem/trackpointem). dopiero wylaczenie wspomnianego
    duetu w biosie powoduje to, ze myszka mozna normalnie operowac.
    Ta sytuacja ma miejsce zarowno pod testowym windows 8 (wtedy myslalem,
    ze to tylko winda sie "wali"), jak i pod swiezym ubuntu. Czy ktos ma
    moze jakis pomysl co jest nie tak, jak toto mozna naprawic? niby lapek
    starszawy, ale nadal by sie przydal...

    szymon

  • 2. Data: 2012-06-20 21:25:44
    Temat: Re: problem z laptopem
    Od: Michał Paszek <"hommer[SPAM_SIO]"@3star.net.pl>

    W dniu 2012-06-20 02:20, Szymon von Ulezalka pisze:
    CUT

    Wymienić Palm-Resta?

  • 3. Data: 2012-06-20 23:06:49
    Od: Szymon von Ulezalka <s...@g...com>

    On 20 Cze, 20:25, Michał Paszek <"hommer[SPAM_SIO]"@3star.net.pl>
    wrote:
    > W dniu 2012-06-20 02:20, Szymon von Ulezalka pisze:
    > CUT
    >
    > Wymienić Palm-Resta?

    no, w sumie- na to nie wpadlem (tak, wiem...)
    teraz pytanie: w jaki sposob toto sie ma do niedzialajacej myszki
    podlaczonej przez usb o.O
    ale dzieki, zaraz ebaya sprawdze za palm restem!

    szymon

  • 4. Data: 2012-06-21 07:36:30
    Od: Michał Paszek <"hommer[SPAM_SIO]"@3star.net.pl>

    W dniu 2012-06-20 23:06, Szymon von Ulezalka pisze:

> [...]
    > podlaczonej przez usb o.O
    > ale dzieki, zaraz ebaya sprawdze za palm restem!

    Zrównolegleniem działania?
    Zanim poczynisz koszty, odłącz wpierw fizycznie touchpada i sprawdź
    działanie myszki. Stawiam, że po odpięciu wszystko będzie ok.