  • 1. Data: 2015-12-21 20:28:00
    Temat: problem z miliohmami
    Od: a...@g...com

    witanko
    no wlasnie jak wyzej
    gniazdka musza miec w stosunku do obudowy nie wiecej niz 3miliOhmy oporu
    obudowa aluminium, gniazdko tez :))
    laczenie jest srubami stalowymi, i nie robic prosze jaj bo temat jest powazny i
    niejeden na nim zeby polamal

    pzdr

  • 2. Data: 2015-12-21 20:32:10
    Temat: Re: problem z miliohmami
    Od: janusz_k <J...@o...pl>

    W dniu 2015-12-21 o 20:28, a...@g...com pisze:
> [...]
    > obudowa aluminium, gniazdko tez :))
    > laczenie jest srubami stalowymi, i nie robic prosze jaj bo temat jest powazny i

    Z czego są gniazda?
    miedź cynowana?
    jakie próby były robione dotychczas?
    Dlaczego oporność miliomowa jest taka ważna?
    czy to duże prądy czy inne czynniki?
    co to za urządzenie?

    --
    Pozdr

    Janusz_K

  • 3. Data: 2015-12-21 21:55:04
    Od: "Magnus Elephantus" <m...@n...dot>

    Uzytkownik <a...@g...com> napisal w wiadomosci
    ps.com...
> [...]
    > obudowa aluminium, gniazdko tez :))
    > laczenie jest srubami stalowymi, i nie robic prosze jaj bo temat jest

    Metrowy kawalek drutu aluminiowego, o przekroju 10 [mm^2], ma okolo 2.8
    [mOhma].

  • 4. Data: 2015-12-21 22:13:06
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    W dniu poniedziałek, 21 grudnia 2015 20:28:03 UTC+1 użytkownik a...@g...com
    napisał:
> [...]
    > obudowa aluminium, gniazdko tez :))
    > laczenie jest srubami stalowymi, i nie robic prosze jaj bo temat jest powazny i

    A jakie to śruby i na jaki moment męczone?
    Miliomy to bardzo dużo, ja jak ściskam szyny (fakt że miedziane) to schodzę
    do pojedynczych mikroomów.

    L.

  • 5. Data: 2015-12-21 22:22:00
    Od: s...@g...com

    użytkownik a...@g...com napisał:
    > i nie robic prosze jaj bo temat jest powazny i niejeden na nim zeby polamal
    >
    > pzdr

    Tylko raz spotkałem w jakimś niemieckim ustrojstwie z l. 80.

    Śruba imbus miedziana w środku, na zewnątrz być może
    pokryta mosiądzem. Połączenie z plecionki
    miedzianej gniazdo-obudowa.

  • 6. Data: 2015-12-21 23:13:27
    Od: s...@g...com

    napisał:
> [...]
    > obudowa aluminium, gniazdko tez :))
    > laczenie jest srubami stalowymi, i nie robic prosze jaj bo temat jest powazny i

    Obstawiam że po skręceniu całości nawet jak opór wyjdzie w normie to jak aluminium
    sie utleni to juz nie wyjdzie.

    Może pospawać punktowo?
    Rozbierać sie będzie kiepsko ale połączenie wyjdzie całkiem dobre...