  • 1. Data: 2018-10-14 23:18:56
    Temat: problem z pilotem uniwersalnym.
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    witam
    trafił do mnie stary TV (gold, gdtv32 albo inna nazwa elisir),
    działający, ale bez pilota. wziąłem pilota sirvercrest z lidla,
    uniwersalnego. załączyłem poszukiwanie kodów automatyczne, od pozycji
    0001 (4 miejsca na wyświetlaczu). tv wyłączył się na kodzie 0744.
    Zaprogramowałem ten kod - działa większośc klawiszy. nie działa 0 1 2
    (nieprawidłowy przycisk) i.... ON/OFF. no to jeszcze raz. ale teraz
    szukamy od 744. no i załączył się, ponownie szukamy kodu - wyłączył się.
    ponownie zapamiętałem kod 744 - większośc działa - on/off nie.
    próbowałem kody w okolicy, 3 przód 3 tył - nic nie reaguje. tylko 0744.
    Długie trzymanie klawisza on/off - też nie działa. Co jest do cholery,
    że przy automatycznym przeszukiwaniu on/off działa, z palucha nie.
    w instrukcji wogóle niema kodu 0744, bo chciałem poszukać poducenta
    podobnych telewizorów....

    ToMasz

  • 2. Data: 2018-10-15 15:12:53
    Temat: Re: problem z pilotem uniwersalnym.
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

> [...]
    >palucha nie.
    >w instrukcji wogóle niema kodu 0744, bo chciałem poszukać poducenta

    Moze wylacza sie na kod 743, albo nawet 742 ...

    IMO - taka to zabawa z tymi pilotami.
    Trzeba albo oryginal i drugi pilot uczacy sie, albo pobawic sie z
    jakims irblasterem.

    J.

  • 3. Data: 2018-10-15 22:22:23
    Od: JaNus <bez@adresu>

    W dniu 2018-10-15 o 15:12, J.F. pisze:
    > Użytkownik "ToMasz" napisał w wiadomości grup

    Kiedyś szukałem pilota na kilka swoich sprzętów, i bardzo ciekawy wydał
    mi się polski produkt, e-MAK:
    https://allegro.pl/pilot-e-mak-tv-lcd-programowalny-
    i7587287656.html
    - produkują kilka wersji, acz nie wiedzieć czemu, każda jest do innego
    ustrojstwa, a to do TV, a to DVD, czy inne.
    Zaletą ich jest to, że programuje się je z internetu, a podobno ich baza
    danych codziennie wzbogaca się o nowe pozycje. Można więc domyślać się,
    iż jest już dość obszerna.

  • 4. Data: 2018-10-15 22:30:14
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    > Trzeba albo oryginal i drugi pilot uczacy sie, albo pobawic sie z jakims
    > irblasterem.

    to by mi odpowiadało. uczący mam. smartfona z diodą nadawczą ir również.
    laptopa też. jakeiś wskazówki dotyczące tego "blastowania"? Bo na
    stronach producentów pilotów nie znają "gold"a

    ToMasz

  • 5. Data: 2018-10-16 20:59:14
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 16.10.2018 o 06:03, Xxxxxxxxxx pisze:

    > Jak masz smartfona z IR to tylko dobrać aplikację i nie
    > potrzebujesz pilota.

    te aplikacje które sprawdzałem, nie dają możliwości wysyłania wszstkich
    kodów które mają w bazie. A po producencie nie da się, bo takiego niema.
    Mało tego. najpopularniejszy IR plus, współpracując z innym urządzeniem,
    potrafi nim prawidłowo sterować, wyłączać, ale już nie potrafi go....
    załączyć. bo do załączenia trzeba klawisz długo przytrzymać - a telefon
    tego nie potrafi...

    ToMasz