  • 1. Data: 2010-07-12 19:59:18
    Temat: problem z rozrusznikem honda cbr 1000F
    Od: damiank166 <damiank166@_NOSPAM_wp.pl>

    Witam mam problem z rozrusznikiem, mianowicie rozrusznik działa jest
    wymieniony na nowy, porusza alternatorem, ale nie przekazuje napędu na
    silnik, proszę o pomoc. Dziękuję

  • 2. Data: 2010-07-16 08:49:08
    Temat: Re: problem z rozrusznikem honda cbr 1000F
    Od: zuzka600f <z...@o...pl>

    Czesc :)

    On 12 Lip, 21:59, damiank166 <damiank166@_NOSPAM_wp.pl> wrote:
    > Witam mam problem z rozrusznikiem, mianowicie rozrusznik działa jest
    > wymieniony na nowy, porusza alternatorem, ale nie przekazuje napędu na
    > silnik, proszę o pomoc. Dziękuję

    Znaczy slyszysz, ze rozrusznik pracuje, ale generalnie zachowuje sie
    tak, jakby sprzeglo pomiedzy nim a silnikiem sie slizgalo, tak?

    Jesli tak, to nie mam dla Ciebie dobrych wiesci - prawdopodobnie
    polecialo Ci wlasnie sprzeglo rozrusznika, ktore jest umieszczone
    gdzies w samym srodku silnika - z tego, co pamietam, to trzeba
    rozpirzyc caly dol wlacznie ze skrzynia i gdzies tam na koncu jest to
    sprzegielko. Samo sprzegielko, to 5 lat temu byl koszt rzedu 300 zl,
    ale robota, to nawet nie pytaj :( Jak juz bedziesz robil, to warto
    sobie obejrzec dokladnie dol silnika i powymieniac wszystko, co budzi
    watpliwosci.

    Mialem tak w swojej starej CeBRe i przez pol roku musialem dosc
    regularnie odpalac na pych, bo przecie jezdzic trzeba, a to nie jest
    robota na pare godzin serwisu, no i czasami jednak udawalo sie odpalic
    normalnie ;)

    Powodzenia :)

    Pozdrawiam :)
    Tomek