  • 1. Data: 2017-05-18 18:56:35
    Temat: problem z siecią
    Od: niepełnosprawny intelektualnie 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    jest taki problem, jest jeden komp wpięty do switcha,
    po włączeniu tego kompa sieć działa - pingi ok...
    następnie włączamy drugi komp - sieć na pierwszym się rwie, pingi tracone...

    co może być problemem?

    P.S.
    uprzedzając miazgę liderami popis/eu dopowiem, że pingi tracone są od
    razu po włączeniu komputera - czyli nawet w trakcie BIOSu i ładowania
    systemu...

  • 2. Data: 2017-05-18 19:06:43
    Temat: Re: problem z siecią
    Od: SnCu <t...@e...ca>

    W dniu 2017-05-18 o 18:56, niepełnosprawny intelektualnie 'POPIS/EU pisze:
> [...]
    > po włączeniu tego kompa sieć działa - pingi ok...
    > następnie włączamy drugi komp - sieć na pierwszym się rwie, pingi

    dziadorouter - znam takie przypadki. Sprzęt TP-LINK (i innych bazujących
    na tych samych chipsetach, jak 8Level itp.) wyrzucić do kosza i kupić
    coś porządnego.

  • 3. Data: 2017-05-18 19:19:01
    Od: niepełnosprawny intelektualnie 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    e tam, sprzęt prosto z unii europejskiej, zakupiony za 10x tyle co na
    allegro...

  • 4. Data: 2017-05-18 19:22:08
    Od: s...@g...com

    W dniu czwartek, 18 maja 2017 18:56:43 UTC+2 użytkownik niepełnosprawny
    intelektualnie 'POPIS/EU napisał:
> [...]
    > uprzedzając miazgę liderami popis/eu dopowiem, że pingi tracone są od
    > razu po włączeniu komputera - czyli nawet w trakcie BIOSu i ładowania

    Sprobuj zamienic faze wtyczka zasilacza tego routerka.
    Albo sprawdz czy faza tego szkodzącego komputera jest ta sama co tego co dziala ok.

  • 5. Data: 2017-05-18 19:33:07
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2017-05-18 o 19:19, niepełnosprawny intelektualnie 'POPIS/EU pisze:
    > e tam, sprzęt prosto z unii europejskiej, zakupiony za 10x tyle co na
    > allegro...

    przepłaciłeś 10 razy

    --
    Irokez

  • 6. Data: 2017-05-18 19:35:59
    Od: niepełnosprawny intelektualnie 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    ale jaki jestem dumny, czując wspólnotę z europą...

  • 7. Data: 2017-05-18 19:37:57
    Temat: [OT] problem z siecią
    Od: niepełnosprawny intelektualnie 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    dlaczego ja mam kurwa takie problemy jakich inni w całym życiu nie
    spotkają? to kurwa jakaś agresja służb?

    P.S.
    czy Ktoś słyszał coś o moim starym problemie z nowymi psującymi płyty
    nagrywarkami DVD?

  • 8. Data: 2017-05-18 19:38:14
    Temat: Re: [OT] problem z siecią
    Od: niepełnosprawny intelektualnie 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    a może się kurwa modlicie, co?

  • 9. Data: 2017-05-18 19:46:29
    Od: niepełnosprawny intelektualnie 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    zasilanie komputerów jest z upsa, do switcha nie mam dostępu...

  • 10. Data: 2017-05-19 09:37:09
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    sprawdź jak wygląda aktywność na koncentratorze i sieciówkach. Migają
    wściekle czy tylko pomigują sobie (w koncentratorze zostaw tylko te 2
    kompy).
    I zrestartuj koncentrator oraz router jeśli od tego nei zacząłeś. Ten
    sprzęt SOHO jest cholernie wrażliwy na wahnięcia napięcia sieciowego. To
    samo urządzenie w budynku A działa jak złoto a w budynku B wiesza się do
    15-30h.