  • 1. Data: 2005-09-02 07:49:48
    Temat: problemy z w.pl i z.pl - Polbox
    Od: "Antek Antkowiak" <p...@g...SKASUJ-TO.pl>

    witam,
    od paru dni mi przestaly dzialac aliasy w.pl i z.pl Polboxu. Co wiecej w
    ogole z neostrady (taka posiadam) nie daje sie wejsc na witryne Polboxu zeby
    sie ich zapytac "o co chodzi".
    Czy ktos wie co sie stalo? Dzieki za info,
    pozdrawiam,

    A.A.

  • 2. Data: 2005-09-05 18:11:58
    Temat: Re: problemy z w.pl i z.pl - Polbox
    Od: "Paweł" <g...@p...onet.pl>

    Muszę Cię zmartwić: Netia, która od jakiegoś czasu jest właścicielem Polboxu,
    zamknęła wszystkie darmowe serwisy. Podobno przeprowadzili "migrację" na ich
    nową usługę (vide http://www.polbox.pl) i rzekomo informowali klientów - ale na
    pewno tylko komercyjnych.

    "Konsultant" na infolinii Netii OCZYWIŚCIE nie ma żadnych informacji, a nawet
    jakby miał, to by nie podał "bo Netia nie oferuje wsparcia technicznego dla
    darmowych usług". Powiedział, że mogę wysłać maila do administratora ze strony
    Polboxu.

    :LOL

    Zachowanie godne dużego operatora telekomunikacyjnego...

    BTW.
    Ciekawe, kto będzie chciał kupić hosting w domenie *.pl.pl (to nie literówka)?

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 3. Data: 2005-09-05 21:27:16
    Od: "Andrzej P. Wozniak" <u...@p...onet.pl.invalid>

    Osoba podpisana jako Paweł <g...@p...onet.pl> w artykule
    <news:1116.00000f8e.431c8a6d@newsgate.onet.pl> pisze:

> [...]
    > "migrację" na ich nową usługę (vide http://www.polbox.pl) i rzekomo
    > informowali klientów - ale na pewno tylko komercyjnych.

    Bzdura. Darmowy serwis *jest* pod <http://free.polbox.pl>. Poczta i strony
    www wciąż działają (z przerwami), tylko serwer news został zamknięty.
    Możesz sprawdzić przykładowo <http://free.polbox.pl/h/harbour/>.

    --
    Andrzej P. Woźniak u...@p...onet.pl (zamień miejscami z<->h w adresie)

  • 4. Data: 2005-09-05 22:08:18
    Od: "Antek Antkowiak" <p...@W...gazeta.pl>

    Andrzej P. Wozniak <u...@p...onet.pl.invalid> napisał(a):

    > Bzdura. Darmowy serwis *jest* pod <http://free.polbox.pl>. Poczta i strony
    > www wciąż działają (z przerwami), tylko serwer news został zamknięty.
    > Możesz sprawdzić przykładowo <http://free.polbox.pl/h/harbour/>.

    Ale ja nie pisałem na temat poczty i stron www. Napisałem że przestały
    działać aliasy, które co 3 miesiące należało 'odświerzać'. *w.pl i *.z.pl.

    Nikt mnie nie powiadomił że usługi już nie będzie a zadałem sobie sporo trudu
    w pozycjonowaniu właśnie z tymi durnymi aliasami.
    Wyslalem pare dni temu do tych gostkow maila z zapytaniem co sie stalo, ale
    mnie olano i nikt mi nie odpowiedzial.

    Moim zdaniem to szczyt chamstwa.

    Pozdrawiam,
    A.A

  • 5. Data: 2005-09-05 22:17:46
    Od: "B.G" <b...@w...pl>

    Użytkownik "Antek Antkowiak" <p...@W...gazeta.pl> napisał w
    wiadomości news:dfifki$ri6$1@inews.gazeta.pl...

> [...]
    > w pozycjonowaniu właśnie z tymi durnymi aliasami.
    > Wyslalem pare dni temu do tych gostkow maila z zapytaniem co sie stalo,

    potwierdzam wszystko powyzsze,
    mialem identyczna z nimi komunikacje - czyli calkowite olanie moich
    e-listow.
    uzywalem kilku aliasow przez kilka lat i poki tego "lepsza perspektywa w
    telekom" nie wziela pod swoje skrzydla wszystko dzialalo pieknie.
    to co z tym zrobila netia trudno nazwac nawet chamstwem - slow poprostu
    brak.

    --
    B.G GG#51489

  • 6. Data: 2005-09-06 10:16:25
    Od: "Andrzej P. Wozniak" <u...@p...onet.pl.invalid>

    Osoba podpisana jako Antek Antkowiak <p...@W...gazeta.pl> w
    artykule <news:dfifki$ri6$1@inews.gazeta.pl> pisze:

    > Ale ja nie pisałem na temat poczty i stron www. Napisałem że przestały
    > działać aliasy, które co 3 miesiące należało 'odświerzać'. *w.pl i *.z.pl.

    Ale i Ty, i Paweł niezgodnie z netykietą wycinacie cytaty, manipulując w ten
    sposób kontekstem, w szczególności ignorując kwantyfikatory. Dla
    przypomnienia zatem cytuję jeszcze raz:

> [...]

    > Muszę Cię zmartwić: Netia, która od jakiegoś czasu jest właścicielem
    > Polboxu, zamknęła wszystkie darmowe serwisy.
    ^^^^^^^^^

    Czy teraz wystarczająco wyraźnie widać bzdurę?

    --
    Andrzej P. Woźniak u...@p...onet.pl (zamień miejscami z<->h w adresie)

  • 7. Data: 2005-09-06 18:10:37
    Od: "Andrzej P. Wozniak" <u...@p...onet.pl.invalid>

    Osoba podpisana jako Andrzej P. Wozniak <u...@p...onet.pl.invalid> w
    artykule <news:dfjqa9$avv$1@olszynka.pl> pisze:

    > Osoba podpisana jako Antek Antkowiak <p...@W...gazeta.pl> w

    Zapomniałem dodać, że serwer aliasów też działa:
    http://www.alias.polbox.pl/
    Gdybyś następnym razem miał problemy, spróbuj odświeŻać.

    --
    Andrzej P. Woźniak u...@p...onet.pl (zamień miejscami z<->h w adresie)

  • 8. Data: 2005-09-06 19:52:46
    Od: "Paweł" <g...@p...onet.pl>

    > Osoba podpisana jako Andrzej P. Wozniak <u...@p...onet.pl.invalid> w

    > Zapomniałem dodać, że serwer aliasów też działa:
    > http://www.alias.polbox.pl/
    > Gdybyś następnym razem miał problemy, spróbuj odświeŻać.
    ------------------------------------------------^^^^
    ^^^^^
    Odświeżałem codziennie - od 25 sierpnia do wczoraj dostawałem timeout na
    serwisach xyz.office.polbox.pl:{smtp,www} i szopa.office.polbox.pl:smtp.
    Dzisiaj też odświeżyłem :) Jak na razie masz rację - wszystko działa.

    Natomiast przepraszam za pochopną ocenę, że serwery zostały zamknięte. Trochę
    mnie poniosło :(, głównie za sprawą tekstu
    http://www.swiat.pl/?s=pomoc_nethosting_migracja, z którego wynikało, że serwery
    m.in. polbox.pl zostaną wyłączone: "[...] Ze względu na konieczność wyłączenia
    dotychczas wykorzystywanych serwerów, konfiguracja usług w nowym pakiecie
    powinna zakończyć się najpóźniej do daty podanej w korespondencji, wysłanej do
    każdego z klientów.".
    No i trochę za sprawą sposobu w jaki zostałem potraktowany na infolinii...

    Oczywiście ta prawie dwutygodniowa przerwa jest zgodna z regulaminem serwisu
    alias.polbox, ale np. półroczna przerwa też by była zgodna. A ja jakoś naiwnie
    liczę, że poważny operator ma jakieś zasady i jakby co, to napisze coś biednym
    użytkownikom, którzy nie wiedzą co się dzieje. Ale cóż, czasy się zmieniają,
    przyjdzie przywyknąć, albo zapłacić...

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 9. Data: 2005-09-06 20:55:22
    Od: "Paweł" <g...@p...onet.pl>

    > Dzisiaj też odświeżyłem :) Jak na razie masz rację - wszystko działa.

    Drobna poprawka: działają xyz.office.polbox.pl:{smtp,www} i in.w.pl:smtp
    natomiast serwer szopa.office.polbox.pl milczy.

    No i najważniejsze - poczta na razie jednak NIE DOCHODZI.

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 10. Data: 2005-09-07 10:37:00
    Od: "Andrzej P. Wozniak" <u...@p...onet.pl.invalid>

    <news:1116.000012a5.431e023a@newsgate.onet.pl> pisze:

    > Drobna poprawka: działają xyz.office.polbox.pl:{smtp,www} i in.w.pl:smtp
    > natomiast serwer szopa.office.polbox.pl milczy.
    >
    > No i najważniejsze - poczta na razie jednak NIE DOCHODZI.

    Masz na myśli pocztę w aliasach? Możliwe. Zresztą darmowa poczta teraz też
    nie działa. Netia miała jakąś bardziej rozległą awarię - na grupach pisano
    m.in. o kłopotach z serwerami DNS - więc bez wątpienia najpierw zajęli się
    przywracaniem fukcjonalności podstawowych usług płatnych.
    Mam bardzo ograniczone zaufanie co do jakości działania Polboksu od czasu
    anegdotycznego już kopnięcia przez admina macierzy dysków i trzytygodniowego
    braku dostępu do darmowych usług.
    Faktem jest jednak, że pod zarządem Netii z polboksowymi usługami jest
    jeszcze gorzej - zauważalne przerwy zdarzają się częściej i trwają tydzień i
    dłużej. Ostatnio np. zauważyłem, że w darmowej poczcie nie dochodzą maile na
    @free.polbox.pl, tylko na @polbox.com, choć zgodnie z regulaminem powinny
    działać jedne i drugie.

    --
    Andrzej P. Woźniak u...@p...onet.pl (zamień miejscami z<->h w adresie)