  • 1. Data: 2019-03-06 19:30:17
    Temat: program do elastycznej notyfikacji wyłaczonego ekranu
    Od: the_foe <t...@c...pl>

    mam J7 2016, który ma służyć tylko do obsługi watsupa, no ale jest mały
    fail, bo ten fon nie ma ani diody powiadomień, ani AOD.
    Szukam programu który pozwoliłbym rozszerzyć notyfikację o cykliczne
    wybudzanie ekranu na chwilę - jeśli jest powiadomienie z watsupa np. Coś
    w stylu ekran się wybudza na 2 sek co 3 minuty. Może też być dźwiękowo -
    np pykanie co 3 minuty.
    Pomożecie?
    --
    @foe_pl

  • 2. Data: 2019-03-06 20:14:53
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2019-03-06 o 19:30, the_foe pisze:
> [...]
    > wybudzanie ekranu na chwilę - jeśli jest powiadomienie z watsupa np. Coś
    > w stylu ekran się wybudza na 2 sek co 3 minuty. Może też być dźwiękowo -

    Llama.
    http://kebabapps.blogspot.com/
    Ustawiasz tak
    Zdarzenia:
    [Warunek]
    1.Ekran wyłączony
    2.Ikona paska powiadomień (WhatsUp)
    [Akcja]
    1.Ekran włączony.

    Możesz jeszcze dźwięk dodać do akcji&cokolwiek czy Mów: "i dowolny tekst"

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy>>>

  • 3. Data: 2019-03-07 13:13:23
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2019-03-06 o 20:14, LordBluzg(R) pisze:

> [...]
    > 1.Ekran włączony.
    >
    > Możesz jeszcze dźwięk dodać do akcji&cokolwiek czy Mów: "i dowolny tekst"

    Tak generalnie to wolę Telegram zamiast WhatsApp. W telegramie jest
    opcja ustawienia dźwięku przypomnienia o dowolny czas-cyklicznie w
    przypadku nieodebranej wiadomości.

  • 4. Data: 2019-03-07 16:10:27
    Od: the_foe <t...@c...pl>

> [...]
    > 1.Ekran włączony.
    >
    > Możesz jeszcze dźwięk dodać do akcji&cokolwiek czy Mów: "i dowolny tekst"

    gdzie to znajdę, bo na google play nie ma?
    thx

    --
    @foe_pl

  • 5. Data: 2019-03-07 18:09:44
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    > Llama.
    > Możesz jeszcze dźwięk dodać do akcji&cokolwiek czy Mów: "i dowolny tekst"

    czy LLAma potrafi rozróżnić (i na tej podstawie wykonać akcje)
    powiadomienie o smsie który przyszedł, wiadomości olx, wydarzeniu w
    kalendarzu? Bo w moim telefonie (Lineage 14) wszystkie te zdarzenia
    obsługuje jeden i ten sam dzwięk.

    ToMasz

  • 6. Data: 2019-03-07 18:46:16
    Od: the_foe <t...@c...pl>

> [...]
    > 1.Ekran włączony.
    >
    > Możesz jeszcze dźwięk dodać do akcji&cokolwiek czy Mów: "i dowolny tekst"

    ostatecznie zainstalowałem coś takiego i działa (w kontekscie) dzwięków
    tak jak to sobie wymarzyłem.
    https://play.google.com/store/apps/details?id=com.ap
    p.missednotificationsreminder&hl=en_US

    --
    @foe_pl

  • 7. Data: 2019-03-07 19:59:20
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2019-03-07 o 16:10, the_foe pisze:

    > gdzie to znajdę, bo na google play nie ma?

    Przecież Ci linka podałem wyżej. Na GP nie ma bo zdjęli miesiąc temu.
    Dlatego zacząłem od linka :> Było tam z 5 lat i sobie miesiąc temu zdjęli.

  • 8. Data: 2019-03-07 20:24:22
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2019-03-07 o 18:09, ToMasz pisze:

> [...]
    > powiadomienie o smsie który przyszedł, wiadomości olx, wydarzeniu w
    > kalendarzu? Bo w moim telefonie (Lineage 14) wszystkie te zdarzenia

    Oczywiście. Osobiście zamiast dźwięków, często używam funkcji : MÓW i
    piszę text. Przynajmniej nie muszę pamiętać do czego był jaki dźwięk :)
    To może być łączne oczywiście.

    Llama włacza i wyłącza mi WiFi, BT, transmisję danych...np w nocy, kiedy
    śpię i nie potrzebuję tych funkcji a bateria starcza znacznie dłużej i
    nie muszę co chwilę ryć w telefonie, zeby coś włączyć/wyłączyć.
    Informuje mnie o braku zasięgu GSM czy aktywnych połączeniach (WiFi).

    Ponieważ to u mnie dość skomlikowane, używam Llama do detekcji obecności
    OBD2 w samochodzie (odpowiednie "Jeśli") i uruchamiania aplikacji
    automatycznie. Nie sprawdziło się NFC ani czuwanie np Torque, które na
    czuwaniu wyżera baterię.

    W odpowiednich godzinach wycisza lub nagłaśnia powiadomienia, dzwonki itp.

    Powiadamia mową o zmianie operatora (jestem w Play)...itp

    Sam program pobiera minimalną ilość RAM i praktycznie nie zużywa baterii
    w porównaniu do innych aplikacji.

    Mam ustawione około 50 zadań, które można (po napisaniu) dezaktywować
    bez kasowania itp. Szkoda tylko że wiele funkcji
    a) wymaga roota
    b) nie działa (np wyłączanie GPS)...bo wiele z tych funkcji zostało
    zastrzeżone przez Androida, kiedy się rozwijał...i obecnie np nie można
    "ubić" jakiejś aplikacji z pozycji Llama. Szkoda że autor tego nie rozwija.

  • 9. Data: 2019-03-08 07:16:27
    Od: Dominik Ałaszewski <D...@g...pl.invalid>

    Dnia 07.03.2019 LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl> napisał/a:

    > "ubić" jakiejś aplikacji z pozycji Llama. Szkoda że autor tego nie rozwija.

    Oj, szkoda. Program bardzo dobry, aż swego czasu
    kupiłem donation packa. Ale niestety ZTCW autor zajął się
    kobyłą (Automate) o innej filozofii działania.

    Brak sensownych alternatyw, więc u mnie ciagle
    Llama zmienia profile dźwiękowe (warto dodać, że może
    być aktywowana nie tylko przez porę, ale i lokalizację
    na podstawie BTSów, więc można zażyczyć sobie np.
    tryb głośny w pracy, niezależnie od pory dnia
    - stąd zresztą nazwa programu). Podobnie działało
    chyba też Nokia situations.

    Cóż, pozostaje mieć nadzieję, że kiedy developerzy
    Androida znudzą się już debatami, czy przyciski
    na pasku mają być kwadratowe czy okrągłe
    to może odkryją choćby profile dźwiękowe jak w starych
    telefonach i możliwość ich automatyzacji.

    Na namiastkę w postaci trybu DnD już wpadli,
    więc nadzieja jest :-)

    Pisząc na priv zmień domenę na gmail.

  • 10. Data: 2019-03-14 03:02:34
    Od: "1634Racine" <m...@...cbqebml>

    Dominik Ałaszewski w news:q5t1bq$ian$1@news.vectranet.pl
    [........]
    > Brak sensownych alternatyw, więc u mnie ciagle
    > Llama zmienia profile dźwiękowe

    szukalem czegos, co pozwoli ustawic trzy proste profile dzwiekowe:
    TOTAL CISZA,
    MIASTO,
    DOM.
    ani llama, ani nic innego z gplay, nie potrafilo zablokowac ustawionych
    alarmow (w zegarze),tzn profil TOTAL CISZA owszem, ale alarmy elegancko
    przebijaja sie.
    no i co? :)