  • 11. Data: 2019-03-14 07:40:56
    Temat: Re: program do elastycznej notyfikacji wyłaczonego ekranu
    Od: Dominik Ałaszewski <D...@g...pl.invalid>

    Dnia 14.03.2019 1634Racine <m...@...cbqebml> napisał/a:

    > ani llama, ani nic innego z gplay, nie potrafilo zablokowac ustawionych
    > alarmow (w zegarze),tzn profil TOTAL CISZA owszem, ale alarmy elegancko
    > przebijaja sie.
    > no i co? :)

    Nico. Jak sam ustawiasz alarm (budzik), to chyba chcesz,
    żeby zadzwonił, nie?

    U mnie Llama tak właśnie ustawia na noc profil Cisza nocna
    -żeby nikt dupy nie zawracał (połączenia/sms/maile),
    ale budzik ma być słychać bo do roboty wstać trzeba...

    Więc raczej feature, a nie bug.
    Aczkolwiek, jak już wspomniano, Llama niestety nie nadąża
    (bo stoi w miejscu :-) za Androidem (którego z kolei rozwój
    idzie niestety IMHO mocno nie w tę stronę) i np. wibracją
    sterować już nie można :-(

    Pisząc na priv zmień domenę na gmail.

  • 12. Data: 2019-03-14 08:52:01
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2019-03-14 o 03:02, 1634Racine pisze:
    > Dominik Ałaszewski w news:q5t1bq$ian$1@news.vectranet.pl
    > [........]
    >
    > szukalem czegos, co pozwoli ustawic trzy proste profile dzwiekowe:
    > TOTAL CISZA,
    > MIASTO,
    > DOM.
    > ani llama, ani nic innego z gplay, nie potrafilo zablokowac ustawionych
    > alarmow (w zegarze),tzn profil TOTAL CISZA owszem, ale alarmy elegancko
    > przebijaja sie.
    > no i co? :)
    Wyłącz budzik i korzystaj z budzika Llama :)

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy>>>

  • 13. Data: 2019-03-14 08:56:14
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2019-03-14 o 07:40, Dominik Ałaszewski pisze:

> [...]
    > (bo stoi w miejscu :-) za Androidem (którego z kolei rozwój
    > idzie niestety IMHO mocno nie w tę stronę) i np. wibracją

    Tydzień temu Google wpadło na "genialny" pomysł odbierania prawa
    aplikacjom do wglądu w książkę telefoniczną. Efekt taki, ze dotychczas
    korzystałem z nagrywania rozmów, które tagowały mi po nazwie z książki.
    No i się skończyło, muszę sam edytować i zapisywać :(

  • 14. Data: 2019-03-14 13:12:00
    Od: "1634Racine" <m...@...cbqebml>

    Dominik Ałaszewski w news:q6ct1o$97g$1@news.vectranet.pl
    > Nico. Jak sam ustawiasz alarm (budzik), to chyba chcesz,
    > żeby zadzwonił, nie?

    nie zawsze *).
    i to jest problem taki: czy istnieje app,ktora potrafi wyciszac ustawiony
    alarm. howgh.
    bo wszystko inne wyciszac - nie ma problemu. A alarmy sie na te apps nie
    lapia.

    *)
    zaloz - taki przyklad akademicki podam - ze *codziennie* o 12.30 musisz
    gdzies zadzwonic, np. zeby sprawdzic, czy to i tamto. Ale nagle we wtorek o
    12.30 masz wazne spotkanie, nagle spotkanie, ma byc nie tylko totalna cisza
    w tel, ale cisza alarmowa takze. I co? Klikasz w plan dzwiekowy "cisza". I
    co? alarm i tak zawyje.
    co ciekawe:
    apps ktore testowalem *maja* w opcjach blokowanie takze alarmow. Rozumiem,
    ze chodzi o alarmy=budziki czy jak to sie nazywa. Zadna app w tej sprawie
    jednak nie zadzialala.

    > U mnie Llama tak właśnie ustawia na noc profil Cisza nocna
    > -żeby nikt dupy nie zawracał (połączenia/sms/maile),
    > ale budzik ma być słychać bo do roboty wstać trzeba...

    a to nie jest oczywiste? jesli w "cisza nocna" llama natywnie nie blokuje
    alarmow, to po prostu nie blokuje alarmow. A nie ma mozliwosci dolozenia do
    ciszy nocnej blokowania alarmow? albo ustawienia dodatkowego zadania pt.
    blokowanie alarmu? jesli nie ma - to llama nie blokuje alarmow. I koniec.
    testowalem llame - alarmow nie potrafi zablokowac W OGOLE.

    > Więc raczej feature, a nie bug.

    wg mnie - a dalem powyzej zyciowy przyklad - niemozliwosc blokowania
    alarmow, to wiecej niz bug, to BUG.

  • 15. Data: 2019-03-14 14:28:05
    Od: Dominik Ałaszewski <D...@g...pl.invalid>

    Dnia 14.03.2019 1634Racine <m...@...cbqebml> napisał/a:

    > zaloz - taki przyklad akademicki podam - ze *codziennie* o 12.30 musisz
    > gdzies zadzwonic, np. zeby sprawdzic, czy to i tamto. Ale nagle we wtorek o

    Do takich rzeczy nie używa się alarmu (zegarka), tylko przypomnienia
    (kalendarza). I te Llama wycisza (a przynajmniej wyciszała, dawno
    nie sprawdzałem, może znów jakieś API w Androidzie zmienili).

    > 12.30 masz wazne spotkanie, nagle spotkanie, ma byc nie tylko totalna cisza
    > w tel, ale cisza alarmowa takze. I co? Klikasz w plan dzwiekowy "cisza". I
    > co? alarm i tak zawyje.

    Alarm tak. Przypomnienie kalendarza nie. Do takich rzeczy służą
    przypomnienia kalendarza. Alarm, jak sama nazwa wskazuje, ma alarmować.
    A skoro go ustawiłeś, to znaczy chcesz być zaalarmowany.
    I zwykle zadziała nawet przy wyłączonym telefonie.

    > apps ktore testowalem *maja* w opcjach blokowanie takze alarmow. Rozumiem,
    > ze chodzi o alarmy=budziki czy jak to sie nazywa. Zadna app w tej sprawie
    > jednak nie zadzialala.

    Niekoniecznie, może chodzić o przypomnienia właśnie. To nie to samo.

    > a to nie jest oczywiste? jesli w "cisza nocna" llama natywnie nie blokuje
    > alarmow, to po prostu nie blokuje alarmow. A nie ma mozliwosci dolozenia do

    No nie blokuje. I dlatego jak masz wstać na wyjazd na ryby o 3:00,
    to nastawiasz budzik i tyle. I nie musisz się pieścić z robieniem wyjątków,
    albo się zastanawiać, czy nie wyłączyć cichego profilu i być budzonym przez
    sprzedawców garnków i info o nowej poczcie.

    Pisząc na priv zmień domenę na gmail.

  • 16. Data: 2019-03-14 15:03:57
    Od: "1634Racine" <m...@...cbqebml>

    Dominik Ałaszewski w news:q6dkt5$gl7$1@news.vectranet.pl
    > Do takich rzeczy nie używa się alarmu (zegarka)........

    gdzies ten zakaz wygrawerowano? uzywa sie: zegarek ma to w opcjach -->
    "codziennie"/"poniedz" tylko/ 'wtorek" tylko/..., godziny, minuty, etc.
    jest efekt dzwiekowy? Jest. To ja chce go wyciszac,jesli taka potrzeba,
    ale - tylko dzisiaj,a potem niech znow grzmi przez pol roku.

    > ......tylko przypomnienia (kalendarza).

    takze. Albo przede wszystkim. Ale zegarek szybszy i prostszy w ustawieniu
    alarmu, mniej wariantow, w tym sensie 'ergonomiczniejszy".
    no ale trudno. widocznie pora przejsc na kalendarz i oby jego alarm byl do
    wyciszenia.

  • 17. Data: 2019-03-14 15:09:48
    Od: Michał Jankowski <m...@f...edu.pl>

    W dniu 14.03.2019 o 13:12, 1634Racine pisze:
> [...]
    > alarm. howgh.
    > bo wszystko inne wyciszac - nie ma problemu. A alarmy sie na te apps nie

    W androidzie 4.x działało. Jak cisza, to cisza. Musiałem zmieniać profil
    na inny, żeby móc nastawić budzik na 3:30.

    Teraz już nie działa. Oni wiedzą lepiej, co dla nas dobre.

    MJ

  • 18. Data: 2019-03-14 15:30:16
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "DominikAłaszewski" napisał w wiadomości grup

    >Nico. Jak sam ustawiasz alarm (budzik), to chyba chcesz,
    >żeby zadzwonił, nie?

    Niekoniecznie.
    Jestem ostatnio na prezentacji, pan prosi, zeby dzwonki wylaczyc,
    Wylaczam ... a budzik sie przebija.

    Bo ja budzika nie tylko na poranki uzywam.
    Dobrze, ze nie teatr.

    Albo mam tych budzikow na rano kupe, jakbym jeden zlekcewazyl,
    a tu Nowy Rok, z zalozenia spimy dokad sie nie obudzimy ... i od 6
    rano budziki.

    W sumie, to moglbym uzywac budzika do budzenia,
    ale ten p* Android ma skopany harmonogram - chwila nieuwagi i termin
    przegapiony.
    A moglby jak budzik - dlugo i z powtorkami.

    No ale znow dylemat - chyba chcesz, zeby przypomnial, a nie ze cisze
    ustawiles :-)

    J.

  • 19. Data: 2019-03-14 15:34:50
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Michał Jankowski" napisał w wiadomości grup
    pl...

    >W androidzie 4.x działało. Jak cisza, to cisza. Musiałem zmieniać
    >profil na inny, żeby móc nastawić budzik na 3:30.
    >Teraz już nie działa. Oni wiedzą lepiej, co dla nas dobre.

    Bo tym ludziom nie dogodzisz.
    Jedni by chcieli cicho, inni glosno, jeszcze inni klna, ze telefon sie
    nie wlacza, zeby obudzic ...

    J.

  • 20. Data: 2019-03-14 15:48:37
    Od: "1634Racine" <m...@...cbqebml>

    J.F. w news:5c8a66e4$0$485$65785112@news.neostrada.pl
> [...]
    > Bo tym ludziom nie dogodzisz.
    > Jedni by chcieli cicho, inni glosno, jeszcze inni klna, ze telefon sie nie

    ups, demagogiczne :)
    A chodzi o prosta sprawe: operatywnosc w wyciszaniu. Zeby nikt za ludzi nie
    robil selekcji: w czym mozna wyciszyc, a w czym nie. Jesli COS daje dzwiek -
    ma byc mozliwosc jego zablokowania. Tu nie chodzi o paliwo jadrowe, ale o
    wiazke slomy, o taki poziom chodzi.