  • 21. Data: 2019-03-14 15:55:51
    Temat: Re: program do elastycznej notyfikacji wyłaczonego ekranu
    Od: "1634Racine" <m...@...cbqebml>

    Michał Jankowski w news:5c8a60ac$0$525$65785112@news.neostrada.pl
    > W androidzie 4.x działało. Jak cisza, to cisza. Musiałem zmieniać profil
    > na inny, żeby móc nastawić budzik na 3:30.
    > Teraz już nie działa. Oni wiedzą lepiej, co dla nas dobre.
    > MJ

    moze dlatego te apps, ktore probowalem, nie wyciszaly alarmu, bo tylko z
    rozpedu pozostawiono w opcjach skutecznie dzialajace na andro 4.x -> cos w
    stylu "wyciszenie alarmu",a ze na andro 5.x nie dziala - malo kogo
    obchodzi.
    No, chyba, ze.... jakis root jest od 5.x potrzebny do tego. Jeszcze nie mam,
    ale watpie, by pomogl sprawie.