eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronika › [programowanie] Graficzny waterfall + proste przetwarzanie dźwięku
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 3

  • 1. Data: 2019-04-07 17:40:11
    Temat: [programowanie] Graficzny waterfall + proste przetwarzanie dźwięku
    Od: Atlantis <m...@w...pl>

    Wiem, że temat nie do końca związany z tematyką grupy ale sądzę, że
    tutaj najszybciej znajdę kogoś, kto będzie w stanie pomóc.
    Potrzebuję biblioteki/bibliotek programistycznych, które w możliwie
    najprostszy sposób pozwolą mi:
    1) Wygenerować graficzną reprezentację spektrum sygnału audio (np.
    odtwarzanego z pliku albo podawanego na wejście liniowe) w postaci
    waterfalla, takiego jak w SDR-ach albo lepszych transceiverach KF.
    2) Odtwarzać tylko wybrany fragment tego spektrum, o określonej szerokości.

    Najchętniej Python albo C++ (może być Qt), ewentualnie coś "webowego" w
    oparciu o HTML5 i JavaScript. Mile widziana dokumentacja i przykłady na
    których mógłbym się opierać. :)


  • 2. Data: 2019-04-08 17:03:01
    Temat: Re: [programowanie] Graficzny waterfall + proste przetwarzanie dźwięku
    Od: s...@g...com

    W dniu niedziela, 7 kwietnia 2019 10:40:13 UTC-5 użytkownik Atlantis napisał:
    > Wiem, że temat nie do końca związany z tematyką grupy ale sądzę, że
    > tutaj najszybciej znajdę kogoś, kto będzie w stanie pomóc.
    > Potrzebuję biblioteki/bibliotek programistycznych, które w możliwie
    > najprostszy sposób pozwolą mi:
    > 1) Wygenerować graficzną reprezentację spektrum sygnału audio (np.
    > odtwarzanego z pliku albo podawanego na wejście liniowe) w postaci
    > waterfalla, takiego jak w SDR-ach albo lepszych transceiverach KF.
    > 2) Odtwarzać tylko wybrany fragment tego spektrum, o określonej szerokości.
    >
    > Najchętniej Python albo C++ (może być Qt), ewentualnie coś "webowego" w
    > oparciu o HTML5 i JavaScript. Mile widziana dokumentacja i przykłady na
    > których mógłbym się opierać. :)

    Czyli w praktyce potrzebujesz fft.
    Waterfall sie z tego robi juz prosto.
    mysle ze bibliotek do tego jest multum.

    Odtwarzac mozesz prosto, robisz odwrotne fft ale zerujesz wartosci jakie cie nie
    interesuja.


  • 3. Data: 2019-04-08 22:01:46
    Temat: Re: [programowanie] Graficzny waterfall + proste przetwarzanie dźwięku
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 07/04/2019 17:40, Atlantis wrote:
    > Najchętniej Python albo C++ (może być Qt), ewentualnie coś "webowego" w
    > oparciu o HTML5 i JavaScript. Mile widziana dokumentacja i przykłady na
    > których mógłbym się opierać. :)

    Po wpisaniu w gogole waterfall fft qt dostałem po zębach kilkoma
    examplami. Więc nietypowo zasugeruje: google. Pełno tam tego.

strony : [ 1 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: