  • 1. Data: 2010-06-04 15:43:47
    Temat: prośba o pomoc w wyborze akumulatora
    Od: Akademia Przedszkolaka <p...@o...pl>

    Witam
    motocykl to Honda CB 550 CS Nighthawk '82
    potrzebuję wymienić akumulator, stary jest już za słaby
    i mam mały problem wg. katalogu powinien tam być akumulator
    Yuasa YB12AL-A natomiast w tej chwili włożony mam
    Yuasa YB12A-A
    wg. danych na stronie producenta akumulatory
    maja odwrotną polaryzację oraz inny Acid Volume
    Yuasa YB12AL-A Acid Volume: 25.4
    Yuasa YB12A-A Acid Volume: 27

    poza tym pozostałe parametry są takie same

    poratujcie drodzy grupowicze który wybrać ??
    co oznacza ta literka L w oznaczeniu?
    no i ten Acid Volume ?

    pozdrawiam
    Paweł

  • 2. Data: 2010-06-07 10:06:39
    Temat: Re: prośba o pomoc w wyborze akumulatora
    Od: moonraker <m...@e...pl>

    W dniu 2010-06-04 17:43, Akademia Przedszkolaka pisze:
> [...]
    > Yuasa YB12A-A Acid Volume: 27
    >
    > poza tym pozostałe parametry są takie same
    >
    > poratujcie drodzy grupowicze który wybrać ??

    Zgaduje:
    to L to pewnie oznacza rodzaj polaryzacji (L plus po lewej stronie)
    a Acid Volume to pojemność (ilość) elektrolitu

    A wybrał bym ten model który zaleca producent.

    moonraker
    Stara CZ i DRZ
    http://bikepics.com/members/moonraker/