  • 1. Data: 2014-04-16 23:09:43
    Temat: proste urządzenie do lutowanie na fali...
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    Jak się ręcznie lutuje parędziesiąt pcb z przewlekanymi elementami, to
    można się lekko zanudzić na śmierć...

    O ile do rozpływowego można sobie zakupić za te 2000 chińczyka uroczej
    firmy Pu-Hui (ach, coś pięknego taka nazwa), no to jakoś nie kojarzę
    równie prostego urządzenia do lutowania na fali.

    Znaczy są oczywiście - agregaty poważne, ale jakiś taki "chiński
    wynalazek", co to by się nadał do tych parunastu- parudziesięciu sztuk -
    to nie znalazłem...

    PCB mam nie większe niż kilkanaście na kilkanaście cm zazwyczaj, czyli
    nieduże. W tht są złącza, kondensatorki, jakieś takie duperelki - reszta
    w SMD zazwyczaj.

    Widzieliście może gdzieś takie cudo, co by kosztowało - no, bo ja wiem,
    powiedzmy ze 2000 a nie 200000 ?