  • 1. Data: 2017-11-10 14:30:56
    Temat: prostopadły montaż pcb
    Od: Bool <n...@n...com>

    Jakie rozwiązania stosujecie do montażu razem dwóch pcb pod kątem prostym? Póki co
    rozważam golpin
    na pionowej, w poziomej otwory i lutowanie na stałe. Wada to utrudnienia związane z
    lutowaniem w
    piecu. Trzeba to chyba będzie lutować ręcznie. Ewentualnie dodatkowo gniazdo goldpin
    na poziomej
    pcb. Ale wtedy chyba to nie będzie odpowiednio stabilne.

  • 2. Data: 2017-11-10 15:06:42
    Temat: Re: prostopadły montaż pcb
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>

    W dniu 2017-11-10 o 14:30, Bool pisze:
> [...]
    > Trzeba to chyba będzie lutować ręcznie. Ewentualnie dodatkowo gniazdo
    > goldpin na poziomej pcb. Ale wtedy chyba to nie będzie odpowiednio

    Pionową zrobiłem o grubości chyba 0,8 i na jej krawędzi umieściłem
    proste, dwurzędowe kołki rastru 2mm.
    P.G.

  • 3. Data: 2017-11-10 15:16:31
    Od: Bool <n...@n...com>

    W dniu 2017-11-10 o 15:06, Piotr Gałka pisze:

    > Pionową zrobiłem o grubości chyba 0,8 i na jej krawędzi umieściłem proste,
    dwurzędowe kołki rastru 2mm.

    Ciekawe rozwiązanie. Obawiam się tylko że jak taka płytka pójdzie na falę to mogą być
    problemy.

  • 4. Data: 2017-11-10 15:16:47
    Od: Roman Rogóż <r...@s...krakow.pl>

> [...]
    > Trzeba to chyba będzie lutować ręcznie. Ewentualnie dodatkowo gniazdo
    > goldpin na poziomej pcb. Ale wtedy chyba to nie będzie odpowiednio
    A to ma być rozbieralne bez użycia lutownicy ?

  • 5. Data: 2017-11-10 15:28:09
    Od: Bool <n...@n...com>

    W dniu 2017-11-10 o 15:16, Roman Rogóż pisze:
    > A to ma być rozbieralne bez użycia lutownicy ?

    Niekoniecznie

  • 6. Data: 2017-11-12 21:07:32
    Od: Piotr Wyderski <p...@n...mil>

    Bool wrote:

    > Jakie rozwiązania stosujecie do montażu razem dwóch pcb pod kątem
    > prostym?

    Dobrze sprawdzają się kątowe goldpiny (THT) albo proste (SMD),
    albo proste przy montażu na krawędzi płytki (w sumie też SMD).
    Ale mnie problemy montażu automatycznego nigdy nie interesowały.

    Pozdrawiam, Piotr