  • 1. Data: 2010-10-11 13:56:12
    Temat: prostownik z lidla
    Od: Zyga <z...@w...pl>

    Powitać

    http://www.lidl.pl/cps/rde/xchg/SID-7CA41D2E-2C2A8F7
    6/lidl_pl/hs.xsl/index_13678.htm

    Ma ktoś taki? Warte to coś czy nie bardzo?

    pzdr
    Zyga

  • 2. Data: 2010-10-11 14:03:50
    Temat: Re: prostownik z lidla
    Od: "Tmek" <g...@o...pl>

    Użytkownik "Zyga" <z...@w...pl> napisał w wiadomości

    >Powitać
    >http://www.lidl.pl/cps/rde/xchg/SID-7CA41D2E-2C2A8F
    76/lidl_pl/hs.xsl/index_13678.htm
    >Ma ktoś taki? Warte to coś czy nie bardzo?

    Warte.

    Tmek

  • 3. Data: 2010-10-11 14:14:05
    Od: Lenny <l...@w...pl>

    Zyga pisze:

    > http://www.lidl.pl/cps/rde/xchg/SID-7CA41D2E-2C2A8F7
    6/lidl_pl/hs.xsl/index_13678.htm

    > Ma ktoś taki? Warte to coś czy nie bardzo?

    Jakby jeszcze miał zasilanie z gniazda zapalniczki to by było warto.

    Lemek

  • 4. Data: 2010-10-11 14:24:21
    Od: "Tmek" <g...@o...pl>

    6/lidl_pl/hs.xsl/index_13678.htm

    >Jakby jeszcze miał zasilanie z gniazda zapalniczki to by było warto.

    Mozesz rozwinac, bo jak na razie to bez sensu.

    Tmek

  • 5. Data: 2010-10-11 14:38:48
    Od: Zyga <z...@w...pl>

    W dniu 2010-10-11 16:03, Tmek pisze:
    > Użytkownik "Zyga"<z...@w...pl> napisał w wiadomości

    6/lidl_pl/hs.xsl/index_13678.htm

    > Warte.

    a napiszesz coś więcej? ładowałeś aku od moto czy samochodowe też?

    pzdr
    Zyga

  • 6. Data: 2010-10-11 14:46:46
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    Użytkownik "Zyga" <z...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Ma ktoś taki? Warte to coś czy nie bardzo?

    Zajebisty. Mam takie dwa i są spoko. Dobrze wykonana obudowa pozwala
    go traktować dość swobodnie i obijanie się po podłodze mu nie szkodzi.
    Tyle, że jeśli chodzi o podłączanie go na zimę ma jeden minus.
    Wyłączony z napięcia nawet na sekundę przechodzi w stan czuwania i
    przestaje ładować akumulator.

    PZDR
    --
    Jasio
    vfr vx etz

  • 7. Data: 2010-10-11 16:31:40
    Od: Mystik <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2010-10-11 16:14, Lenny pisze:

    6/lidl_pl/hs.xsl/index_13678.htm

    > Jakby jeszcze miał zasilanie z gniazda zapalniczki to by było warto.

    To znaczy, że chciałbyś ładować akumulator pojazdu z jego własnej
    zapalniczki?
    Hm. Dość ciekawe. Rzekłbym nawet - nowatorskie :).

    pozdr.
    Mystik

  • 8. Data: 2010-10-11 16:33:31
    Od: Mystik <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2010-10-11 16:38, Zyga pisze:

    >>> http://www.lidl.pl/cps/rde/xchg/SID-7CA41D2E-2C2A8F7
    6/lidl_pl/hs.xsl/index_13678.htm

    > a napiszesz coś więcej? ładowałeś aku od moto czy samochodowe też?

    Warte i nie ma tu nic do dodania. Po prostu ładuje akumulator jak
    należy. Oczywiście nikt nie badał charakterystyki tego urządzenia itp.
    Ale jest dobrze zrobione i jakoś nie słyszałem, żeby się zepsuło.
    A czy psuje akumulator, to się nie dowiemy. Zaczęli bowiem robić tak
    beznadziejne akumulatory, że po 3-4 sezonach tak czy tak nadają się
    tylko do wymiany.

    pozdr.
    Mystik

  • 9. Data: 2010-10-11 17:59:24
    Od: amos <g...@g...com>

    On 11 Paź, 15:56, Zyga <z...@w...pl> wrote:
    > http://www.lidl.pl/cps/rde/xchg/SID-7CA41D2E-2C2A8F7
    6/lidl_pl/hs.xsl/...

    > Ma ktoś taki? Warte to coś czy nie bardzo?

    Nie mam i nie uzywalem, ale ewidentnie wzorowany na Boschu C3, ktory
    jest niemal 3x drozszy.

    http://allegro.pl/bosch-c3-ladowarka-prostownik-6-12
    v-gwarancja-i1265194299.html

    Nie ukrywam tez, ze dobrze pomyslany i poki co u mnie sie sprawdza.

    --
    amos

  • 10. Data: 2010-10-11 18:04:58
    Od: "R2" <s...@o...eu>

    "Zyga" <z...@w...pl> wrote in message
    > Powitać
    >
    > http://www.lidl.pl/cps/rde/xchg/SID-7CA41D2E-2C2A8F7
    6/lidl_pl/hs.xsl/index_13678.htm

    > Ma ktoś taki? Warte to coś czy nie bardzo?

    dzięki za link, właśnie myślałem o prostowniku na zime.....

    Pozdro
    Artur