  • 1. Data: 2014-08-28 13:06:48
    Temat: proszę o rady
    Od: wheeliee <sowa.adrianna@_NOSPAM_gmail.com>

    Pasją mojego chłopaka są motocykle, niebawem ma osiemnastkę, więc chciałam
    kupić mu coś związanego z tą pasją. Myślałam o kamerce na kask, czy coś w
    tym rodzaju, ale nie mam pojęcia jakie są naprawdę dobre. Proszę o jakieś
    rady, lub inne propozycje. Z góry dziękuję :)

  • 2. Data: 2014-08-28 13:42:48
    Temat: Re: prosz? o rady
    Od: tadzik <f...@f...com>

    On Thu, 28 Aug 2014 11:06:48 +0000 (UTC), wheeliee
    <sowa.adrianna@_NOSPAM_gmail.com> wrote:
    > chciałam kupić mu coś

    Gopro! Kup mu! Będzie zachwycony!

    --
    pozdro
    tadzik

  • 3. Data: 2014-08-28 13:55:54
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2014-08-28, tadzik <f...@f...com> wrote:

    > Gopro! Kup mu! Będzie zachwycony!

    A gdzie mozna to kupic??

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 4. Data: 2014-08-28 14:29:21
    Temat: Odp: proszę o rady
    Od: "Johnny" <j...@p...pl>

    Użytkownik "wheeliee" pewnie nie wie, że przywraca grupie nadzieję:

> [...]
    > tym rodzaju, ale nie mam pojęcia jakie są naprawdę dobre. Proszę o jakieś
    > rady, lub inne propozycje. Z góry dziękuję :)

    Patrzcie i uczcie sie durne ciule z sikacza, że można napisać posta poprawną
    polszczyzną. Nawiasem mówiąc, dziewczyna co myśli o kamerce na kask dla
    swojego chłopaka to prawdziwy skarb. Moja Luba, na spółę z przyszłym teściem
    kupiła mi na osiemnastkę spawarę, młot i 50kg koksu, bo zamarzyła im się
    kuta brama ;-(

    Pozdrawiam Johnny

  • 5. Data: 2014-08-28 14:40:56
    Temat: Re: proszę o rady
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2014-08-28 14:29, Johnny pisze:
    > Użytkownik "wheeliee" pewnie nie wie, że przywraca grupie nadzieję:

    gopro ?

    > dla swojego chłopaka to prawdziwy skarb. Moja Luba, na spółę z
    > przyszłym teściem kupiła mi na osiemnastkę spawarę, młot i 50kg koksu,
    > bo zamarzyła im się kuta brama ;-(

    Tesciowi zrob brame do barku, klucz daj tesciowej.
    A lubej kup ogrzewacz do opon, albo zestaw do czyszczenia chromow.

    pozdr
    newrom