  • 1. Data: 2016-11-11 15:16:04
    Temat: protel 99 se
    Od: w systemie siła 'PO/EU <N...@g...pl>

    czy truestudio wywala protela po instalacji?
    tak jak robi to visual studio express...

    co to za klon truestudio z stm'a?
    czy ten klon wywala protela 99 se?

  • 2. Data: 2016-11-15 18:23:58
    Temat: Re: protel 99 se
    Od: w systemie siła 'PO/EU <N...@g...pl>

    czy Ktoś wie co to jest:

    http://www.st.com/en/development-tools/sw4stm32.html

    czy to jest aplikacja w pełni graficzna?
    jak z jakością kodu?

  • 3. Data: 2016-11-16 12:23:31
    Od: "Bo(o)t Manager" <b...@U...wp.pl>

    Dnia Tue, 15 Nov 2016 18:23:58 +0100, w systemie siła 'PO/EU napisał(a):

    > czy Ktoś wie co to jest:
    >
    > http://www.st.com/en/development-tools/sw4stm32.html
    >
    > czy to jest aplikacja w pełni graficzna?

    Nie. Może Tobie pewnie o cubeMX(czy jak to zwą).

    > jak z jakością kodu?

    Jak se napiszesz, tak będziesz miał. AVR-GCC.

    Bo(o)t manager

  • 4. Data: 2016-11-16 12:48:52
    Od: vernon pinkley <v...@g...com>

  • 5. Data: 2016-11-16 16:43:36
    Od: w systemie siła 'PO/EU <N...@g...pl>

    dzięki za ten link, zapraszam Cie jak byś chciał (nie zmuszam) do mnie
    usbdp.org

    a może widziałeś gdzieś opis instalacji protela 99 se i visual studio na
    windows xp? też jedno drugie wywala...