  • 1. Data: 2017-03-20 19:36:14
    Temat: protel dxp - print
    Od: niepełnosprawny intelektualnie 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    czy Ktoś zechciałby pomóc koledze opanować drukowanie z protela dxp?
    aktualnie mam coś takiego: http://zsyp.eu/smieci/protel-dxp-print.PNG

  • 2. Data: 2017-03-20 19:36:33
    Temat: Re: protel dxp - print
    Od: niepełnosprawny intelektualnie 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    brak padów, zupełnie nie rozumiem jak je dodać

  • 3. Data: 2017-03-20 20:41:52
    Od: "V.L.Pinkley" <v...@g...com>

    użytkownik niepełnosprawny intelektualnie 'POPIS/EU napisał:
    > czy Ktoś zechciałby pomóc koledze opanować drukowanie z protela dxp?
    > aktualnie mam coś takiego: http://zsyp.eu/smieci/protel-dxp-print.PNG

    Protel zdecydowanie nie jest dla ciebie, dla mnie zresztą też.
    Ma duże możliwości, ale to cholerne klikadło jest. Te same czynności
    w prostych edytorach wykonuje się dużo szybciej.

    Grunt to dobrać odpowiednie narzędzie do pracy.

    https://youtu.be/ckziiqHUqyM

  • 4. Data: 2017-03-21 18:21:45
    Od: niepełnosprawny intelektualnie 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    jest takie okno
    http://zsyp.eu/smieci/protel-dxp-print-2.PNG
    po kliknieciu pady się pojawiają,
    czy Ktośś może mi napisać, co oznaczają kolejne pola do zaznaczenia, bo
    nie ogarniam tej logiki?

  • 5. Data: 2017-03-21 20:34:35
    Od: Jingiel <x...@x...xx>

    W dniu 20.03.2017 o 20:41, V.L.Pinkley pisze:

> [...]
    > w prostych edytorach wykonuje się dużo szybciej.
    >
    > Grunt to dobrać odpowiednie narzędzie do pracy.

    Dwóch niedorozwiniętych. Brawo.

  • 6. Data: 2017-03-21 21:13:45
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    > Dwóch niedorozwiniętych. Brawo.

    Panie kolego - tak mówić nie wolno !
    Należy powiedzieć - "osobnicy rozwijający się w swoim indywidualnym tempie"

  • 7. Data: 2017-03-21 21:29:24
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    sundayman napisał:

    > Panie kolego - tak mówić nie wolno !
    > Należy powiedzieć - "osobnicy rozwijający się
    > w swoim indywidualnym tempie"

    Więc dlaczego tutaj muszą robić to zespołowo?!

    --
    Jarek

  • 8. Data: 2017-03-21 22:07:54
    Od: "V.L.Pinkley" <v...@g...com>

    użytkownik sundayman napisał:

    > Panie kolego - tak mówić nie wolno !
    > Należy powiedzieć - "osobnicy rozwijający się w swoim indywidualnym tempie"

    Co konkretnie chcesz powiedzieć? Protel jest dla każdego?
    Weź mi w trzech zdaniach wytłumacz co jest złego w tym że zwróciłem
    uwagę Karolowi zły dobór narzędzia?

    Ktoś ciebie rugał za nieumiejętność polutowania atmegi?

  • 9. Data: 2017-03-21 22:10:24
    Od: "V.L.Pinkley" <v...@g...com>

    użytkownik Jarosław Sokołowski napisał:

    > Więc dlaczego tutaj muszą robić to zespołowo?!

    Zespołowo klepiesz jałowe wątki. Zaczynasz być coraz częściej irytujący.
    Jak ci nie pasuje to sitkuj dziadku i dupy nie truj, nie ma przymusu
    czytania wszystkich.

  • 10. Data: 2017-03-22 10:16:15
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    > Co konkretnie chcesz powiedzieć? Protel jest dla każdego?
    > Weź mi w trzech zdaniach wytłumacz co jest złego w tym że zwróciłem
    > uwagę Karolowi zły dobór narzędzia?
    >
    > Ktoś ciebie rugał za nieumiejętność polutowania atmegi?

    Ja sobie tylko żartowałem - i to bardziej z Jingiela niż z ciebie.
    Troszkę dystansu kolego...

    Co do meritum - nikt nikogo do niczego nie zmusza.
    Osobiście uważam, że Protel to najwygodniejsze narzędzie - z tą ilością
    "klikania" to bym nie przesadzał. Korzystając z rozbudowanych ficzerów z
    natury rzeczy trzeba sobie poklikać. Jak się zaś używa programów, które
    są proste jak cep - nie za bardzo w czym jest klikać :)

    Ale może mnie pasuje, bo znam od dawna, i zawsze mi pasował bardziej niż
    cokolwiek innego. Alternatywnie używałem tylko Circuit Makera 2000.
    Sam edytor PCB jest tam znacznie prostszy - ale to i zaleta i wada.
    Natomiast jest tam bardzo przyjemny symulator, który się naprawdę dobrze
    sprawdza.

    Więc niech się kolega nie denerwuje od rana, bo od tego są wiadomości ze
    świata polityki.