  • 1. Data: 2017-07-21 17:05:17
    Temat: [protel] konsultacje społeczne
    Od: wół, wół roboczy, wół dojno roboczo obronny 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    chciałem się dowiedzieć o możliwości konwersji plików z proteli (jeśli
    się nie da, to przynajmniej dla jedynego normalnego protela czyli 99se)
    chodzi o schemat i pcb na pliki pdf?

    Ktoś przerabiał temat?

    podobno jest jakiś format 2.8 pcb który łatwo jest przerobić na pdfa...

    niestety (google mnie blokuje) i nigdzie nie mogę znaleść formatu pliku
    pcb 2.8, a z drugiej strony nie bardzo wiem jak ugryźć format pdf...

    tak owoż jakby Ktoś chciał coś na ten temat napisać - zapraszam do
    rozwijania wątku!

  • 2. Data: 2017-07-21 17:53:28
    Temat: Re: [protel] konsultacje społeczne
    Od: wół, wół roboczy, wół dojno roboczo obronny 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    jakby Nikt się nie domyślił, to podpowiem, że nie chodzi o wydrukowanie
    do obrazka gif czy png... chodzi o typowy pdf starej nomenklatury w
    którym strona składa się z elementów (linii itp.)...

  • 3. Data: 2017-07-21 17:56:16
    Od: wół, wół roboczy, wół dojno roboczo obronny 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    orcadem też bym nie pogardził ;o))))))))))))))))

  • 4. Data: 2017-07-21 18:13:03
    Od: wół, wół roboczy, wół dojno roboczo obronny 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    i jeszcze coś - jeśli Ktoś tu pracował na orcadzie i protelu (nowszze
    wersje) to pytanie - można z obu programów wyeksportować do jakiegoś
    wspólnego opisanego formatu?

  • 5. Data: 2017-07-21 22:35:50
    Od: art <a...@i...com>

    Dnia Fri, 21 Jul 2017 17:05:17 +0200, wół, wół roboczy, wół dojno roboczo
    obronny 'POPIS/EU napisał(a):

    > chciałem się dowiedzieć o możliwości konwersji plików z proteli (jeśli
    > się nie da, to przynajmniej dla jedynego normalnego protela czyli 99se)
    > chodzi o schemat i pcb na pliki pdf?

    A "Print to file" [PDF] nie działa?