  • 1. Data: 2009-08-07 12:07:02
    Temat: protest na A1
    Od: "Seweryn Dyron" <s...@v...CUT.pl>

    Witam,
    zapraszam w piatek 14.08 na wspolny przejazd A1 od wezla Stanislawie do
    Rusocina.
    wszyscy wiedza o co chodzi wiec nie bede sie rozpisywal.
    szczegoly tu:
    http://www.moto3miasto.pl/viewtopic.php?t=7206&postd
    ays=0&postorder=asc&start=0

    tych ktorzy nie moga przybyc zapraszam do podpisania petycji on-line :
    http://wolnemiasto.pl/petycja/

    petycje rowniez do pobrania tu:
    petycja => http://www.ayo.webpark.pl/petycjaa1.pdf
    tabelka na podpisy => http://www.ayo.webpark.pl/podpisya1.pdf

    a teraz konkrety
    - 14.08 - godzina 17:30 - 17:50
    - spotykamy sie w Tczewie o tu w pkt A:
    http://tinyurl.com/m94s3b
    - wskakujemy na A1 i w rusocinie placimy 3,50 na bramkach.

    zapraszam i pozdrawiam
    Seweryn

  • 2. Data: 2009-08-07 12:12:46
    Temat: Re: protest na A1
    Od: "Leszek Karlik" <l...@h...pl>

    On Fri, 07 Aug 2009 14:07:02 +0200, Seweryn Dyron <s...@v...cut.pl> wrote:

    [...]
    > tych ktorzy nie moga przybyc zapraszam do podpisania petycji on-line :
    > http://wolnemiasto.pl/petycja/

    Ja bym w petycji zwrócił uwagę, że zgodnie z ust. 6 Art. 37A Ustawy z dnia
    28 lipca
    2005 r. o zmianie ustawy o autostradach płatnych oraz o Krajowym Funduszu
    Drogowym oraz ustawy o transporcie drogowym (Dz. U. z dnia 17 sierpnia
    2005 r.)
    motocykle stanowią oddzielną kategorię od samochodów osobowych:

    6. Ustala się następujące kategorie pojazdów w celu określenia stawek
    opłat za
    przejazd autostradą:
    1) kategoria 1 - motocykle;
    2) kategoria 2 - pojazdy samochodowe o dopuszczalnej masie całkowitej
    nieprzekraczajacej 3,5 tony;

    w związku z czym zasłanianie się kategoriami ustawianymi przez ministra
    infrastruktury jest trochę nie na miejscu. :-)

    > Seweryn
    Leslie
    --
    Leszek 'Leslie' Karlik

  • 3. Data: 2009-08-07 14:26:56
    Od: "Rzep" <p...@w...pl>

    Użytkownik "Seweryn Dyron" napisał:
    > a teraz konkrety
    > - 14.08 - godzina 17:30 - 17:50
    > - spotykamy sie w Tczewie o tu w pkt A:
    > http://tinyurl.com/m94s3b
    > - wskakujemy na A1 i w rusocinie placimy 3,50 na bramkach.

    Super, popieram.
    Tylko dlaczego akurat w dzień w który jadę na Moto Gp do brna?
    :)
    Motocykliście zawsze wiatr w oczy:)
    --
    pozdr
    "rzep"

  • 4. Data: 2009-08-07 19:46:03
    Temat: Życzę Wam powodzenia i trzymam kciuki
    Od: "kogutek" <k...@v...pl>

> [...]
    > - spotykamy sie w Tczewie o tu w pkt A:
    > http://tinyurl.com/m94s3b
    > - wskakujemy na A1 i w rusocinie placimy 3,50 na bramkach.

    Życzę Wam powodzenia i trzymam kciuki. Ale będzie trudniej niż za pierwszym
    razem. Wtedy nie byli dobrze przygotowani. Teraz będą. Będą starali się was
    skierować na jeden pas. I im się na pewno uda. Jak wylądujecie wszyscy pod jedną
    bramką to w tv zostanie to uznane za wielki sukces policji. A protestujących
    jakiś redaktorzyna przerobi na mydło. Co ja bym zrobił. Spora cześć
    motocyklistów musi się przesiąść do samochodów. Kto powiedział że motocyklista
    nie może protestować w samochodzie. Oczywiście ze może. I jak ma tylko taką
    możliwość to powinien protestować w samochodzie. Konrad Wallenrod to była postać
    fikcyjna. Nie liczą się metody a efekt końcowy. Samochody są Wam potrzebne nie
    tylko do zablokowania bramek. Potrzebujecie ich do ochrony. Motocyklista to
    twardziel, ale nie jest niezniszczalny. Po pierwszej udanej akcji pojawiły się
    komentarze że ktoś może nakłaść Wam po ryju. Jakiś Wasz kolega pisał ze bandyci
    chcieli go zepchnąć z drogi. Motocyklista a nawet kilku motocyklistów z
    towarzyszącym im samochodem są bezpieczniejsi. Mają się za co w razie czego
    schować. Musicie liczyć tylko na siebie. Żadna Policja nie da Wam ochrony na
    autostradzie. Szybciej odwrócą głowy w drugą stronę. I jeszcze drobna uwaga.
    Chcecie przejechać 25 kilometrów. Jak zajmiecie jeden pas, z samochodami
    łatwiej, i będziecie nim jechali z połową dopuszczalnej prędkości to będzie tak
    jak by na odcinku 12 kilometrów ten pas był nieczynny. Musicie być przygotowani
    na to ze będą prowokatorzy. Jak zaczniecie wygrywać to pojawią się tak samo jak
    Wy ubrani ludzie na takich samych motocyklach i będą próbowali rozrabiać. To są
    stare i wypróbowane metody. Możecie się przed nimi bronić. Takiego osobnika
    należy natychmiast odseparować oddalając się od niego na możliwie największą
    odległość. Nie wchodzić z nim w gadkę i nawet jak by ktoś mu chciał dać po ryju
    to z bezpiecznej odległości wołać " policja". W żadnym wypadku nie należy mu
    pomagać. A jedynie rejestrować kamerą albo aparatem co się dzieje. Jak w tytule.
    Życzę Wam powodzenia.

  • 5. Data: 2009-08-08 11:39:56
    Temat: Re: Życzę Wam powodzenia i trzymam kciuki
    Od: Jacot <j...@m...pl>

    "kogutek" <k...@v...pl> wrote:

    No blyszczysz chlopie...

    --
    Pozdrowionka
    Jacot M10

  • 6. Data: 2009-08-08 11:46:25
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    Jacot pisze:

    > No blyszczysz chlopie...

    On nie tyle blyszczy co niszczy :) Musi miec w rodzinie partyzanckie
    tradycje.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C 666 Edition
    www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

  • 7. Data: 2009-08-08 19:53:39
    Od: Arni <a...@N...spam>

    Jacot pisze:
    > "kogutek" <k...@v...pl> wrote:

    > No blyszczysz chlopie...

    Wrocił nie wiem po co, to musi jakos dac sie zauważyc

    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

  • 8. Data: 2009-08-08 22:12:14
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

    On Sat, 08 Aug 2009 21:53:39 +0200, Arni <a...@N...spam> wrote:

    > Wrocił nie wiem po co, to musi jakos dac sie zauważyc

    Arni, nie masz wrażenia, że podczepiło się gówno do okrętu i
    wrzeszczy ,,płyniemy!!''? ;)

    r.
    _____________
    robert rędziak mailto:giekao-at-gmail-dot-com

  • 9. Data: 2009-08-10 21:14:29
    Od: "kogutek" <k...@o...pl>

    _____________
    > robert rędziak                     mailto:giekao-at-gmail-dot-com
    >
    >   I hope they don't fart at Greenpeace. That's bad for Gaia.
    Lepsze gówno pod okrętem niż pływający rekin co obserwuje i notatki służbowe
    dla przełożonych pisze. Nie żebym się czepiał. Ale warto żeby i inni wiedzieli
    że niby rekin to śmierdząca szprotka.

  • 10. Data: 2009-08-11 18:40:03
    Od: Lukasz Baranski <g...@o...pl>

    A ja z utesknieniem czekam na blokadke A2.

    Lukasz Baranski
    Honda NT650V Deauville, Warszawa