  • 1. Data: 2019-02-14 20:05:19
    Temat: przedłużenie kabla do monitora DVI
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    Witam
    przemeblowałem pomieszczenie z komputerem w warsztacie. brakło mi kabla
    DVI. chciałbym go samodzielnie (nie pytajcie czemu) przedłużyć. Gdy
    miałem taki problem z VGA, wystarczyły dwie przelotki VGA->lan i skrętką
    8 żyłową poszło. Ile i których kabli wymaga DVI? Szukanie na necie nie
    dało zadowalających rezultatów. jedyne do czego doszedłem to fakt, że ów
    za krótki kabel to DVI-D Single link. Ale dostępnych ma 18
    przewodów/pinów - tyle to wolałbym nie lutować. Czy ktoś mógłby mnie
    naporwadzić na schemat takiego kabla w wersji miniumu?

    ToMasz

  • 2. Data: 2019-02-14 20:22:57
    Temat: Re: przedłużenie kabla do monitora DVI
    Od: ń <k...@t...sie>

    Zapomnij.
    Kup sobie za 15-20 zł nowy kabel, nawet używany.
    aledrogo, olx, sprzedaj itp. itd.

    -----

  • 3. Data: 2019-02-15 00:04:41
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    ToMasz pisze tak:

> [...]
    > przewodów/pinów - tyle to wolałbym nie lutować. Czy ktoś mógłby mnie
    > naporwadzić na schemat takiego kabla w wersji miniumu?

    http://www.alciro.org/alciro/conectores_26/patillas-
    cable-HDMI-a-DVI-D_274_en.htm

    --
    Piotrek