  • 1. Data: 2018-12-18 20:13:52
    Temat: przeglądarka która udaje komputer dla jednej strony i zapamiętuje login i hasło
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    witam
    potrzebuje przeglądarkę która będzie "udawać" ze jest komputerem PC nie
    andoroidem, najlepiej dla tej jednej konkretnej strony i zapamięta login
    i hasło. Nie to nie jest banalny problem. chrome moze udawać PC ale nie
    (umiem tego zrobić) dla tylko tej jednej strony www. Nie bardzo mi się
    uśmiecha instalować managera haseł (last pass czy cośtam ) dla jednej
    strony, tym bardziej że to mało istotne, (tam niema istotnych danych)
    hasło. Wiem ze mogę instalować i odinstalowywać dziesiątki aplikacj w
    sklepiej play, ale może to właśnie dobry moment aby porzucić chorma?
    Proszę wiec o rekomendacje.
    ToMasz

  • 2. Data: 2019-01-03 19:35:51
    Od: Grzegorz Tomczyk <g...@N...wp.pl>

    W dniu 18.12.2018 o 20:13, ToMasz pisze:

    > potrzebuje przeglądarkę która będzie "udawać" ze jest komputerem PC nie
    > andoroidem, najlepiej dla tej jednej konkretnej strony i zapamięta login
    > i hasło.

    ZTCP właśnie Chrome tak potrafi.

    --
    Pozdrawiam,
    Grzegorz Tomczyk

  • 3. Data: 2019-01-04 23:01:06
    Temat: Re: przeglądarka która udaje...
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 04.01.2019 o 07:24, "CaerSobreUnÁrbol"
    <c...@i...net.info.site.invalid> pisze:

    > Np. we "frajerFox" ustawiasz 'desktop' i fajfa
    > lub instalujesz 'pony' i ustawiasz parametry
    > przegladarki (naglowki, jest uch kilka).
    >
    > Kurwa tu tylko LAMENTUJA NIEDOJDY!!!

    no... nie wiem. Widzisz, dowiedziałem się że pewna firma, wolałbym nie
    wskazywać palcem, dostała worek złota od podatników, aby umożliwić
    dostęp do danych przez stronę www z komputera. owa firma oferuje również
    dostęp ze smartfona - niestety tu już umowa nie precyzowała zasad i...
    jest on płatny. PC - za darmo, android płatny. wiec firma owa dwoi sie i
    troi, aby przeglądarki smartfonowe... miały duże problemy. aby
    wyświetlały białe strony, aby kłóeczko wczytywania kręciło się w
    nieskończoność. tak czy owak, na smartfonie przełączanie w tryb
    "desktop" nie zawsze działa. Znaczy jest jedna znana mi przeglądarka
    która tak działa. Teraz najtrudniejsze. wytłumacz to przeciętnej
    kobiecie jak ma zrobić. zainstalować przeglądarkę ze sklepu play, da
    rade. przestawić jednego "ptaszka" w ustawieniach - zahacza o czarną
    magię. ale już instalowanie rozszerzenia do chroma i jakieś konfiguracje
    - daj spokój. Pytane dalej aktualne, choć częściowe rozwiązanie już jest
    ToMasz
    PS a lamentów nie musisz czytać, a tym bardzej na nie odpowiadać

  • 4. Data: 2019-01-05 14:06:47
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 4 Jan 2019 23:01:06 +0100, ToMasz napisał(a):
> [...]
    > wyświetlały białe strony, aby kłóeczko wczytywania kręciło się w
    > nieskończoność. tak czy owak, na smartfonie przełączanie w tryb

    IMO - to nie tylko kwestia umowy.

    Tak sie jakos porobilo, moze fachowcy od stron nie maja czasu na
    telefony, moze to nie od stron co od narzedzi/biliotek.
    Sporo stron poszlo np w kierunku rozwijania czegos po najechaniu
    kursorem myszki ... a na telefonie nie mam kursora.

    Dodaj kompatybilnosc rozmiarow, dostepnosc dodatkow i nieszczescie
    gotowe.

    tak czy inaczej - firefox tryb "desktop" ma, ale zapamietac tego chyba
    nie mozna. Czy na stale, czy dla kilku stron/zakladek.

    ale pisz do autorow, moze dorobia.

    J.

  • 5. Data: 2019-01-07 13:06:40
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "ToMasz" q0ol33$1qr$...@d...me

    > dowiedziałem się że pewna firma, wolałbym nie

    Napisz, jaka to firma, bo do tej pory nie miałem
    trudności w udawaniu PeCeta Androidowymi przeglądarkami.

> [...]
    kłóeczko wczytywania kręciło się w
    > nieskończoność.

    > Teraz najtrudniejsze. wytłumacz to przeciętnej kobiecie

    Jesteś zwolennikiem teorii Korwina? ;) IMO kobiety są tak
    samo inteligentne jak mężczyźni -- poza tym, że lepiej
    sobie radzą z podzielnością uwagi. (ponoć muszą z dziećmi
    na rękach gotować -- więc uczą się tej podzielności; o tyle
    ciekawe, że ostatnio brakuje dzieci)

    Tłumaczenie jest proste -- przeglądarka pyta, co i jak ma udawać. ;)
    Co chcesz, to udaje. Android jest pod wieloma względami bezproblemowy.
    Przeglądarki Androidowe maskują się, udają inne, czyszczą się i czyszczą
    po sobie... Można nie tylko udawać PeCeta, ale i kogoś innego.

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    )\._.,--....,'``.

  • 6. Data: 2019-01-07 13:12:43
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "J.F." 1...@4...net

    > Sporo stron poszlo np w kierunku rozwijania czegos po
    > najechaniu kursorem myszki ... a na telefonie nie mam
    > kursora.

    Laptopy coraz częściej mają dotykowe ekrany.

    > Dodaj kompatybilnosc rozmiarow,

    IMO z tym nie ma od dawna żadnych problemów!
    (ale trzeba porzucić złe nawyki czerpane (niestety)
    jeszcze z TeXa -- TeX jest doskonały do tekstów,
    ale IMO tylko do drukowanych tekstów)

  • 7. Data: 2019-01-07 13:13:46
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Grzegorz Tomczyk" q0lkm7$jqh$...@n...news.atman.pl

    > ZTCP właśnie Chrome tak potrafi.

    IMO trzeba szukać takich, które nie potrafią. ;)

    --