  • 1. Data: 2012-06-13 02:11:32
    Temat: przejscie graniczne PL-UA Medyka
    Od: marcin <l...@k...cwo>

    Witam. Byl ktos w ostatnich dniach ? Interesuje mnie jak sa odprawiane
    teraz samochody w zwiazku z trwajacym Euro. Kiedys czytalem ze maja
    znacznie usprawnic i uproscic cala procedure natomiast gdzies na jakims
    forum przeczytalem ze jest zupelnie odwrotnie i wyludzaja lapowki
    jeszcze bardziej niz do tej pory :/

  • 2. Data: 2012-06-13 02:54:27
    Temat: Re: przejscie graniczne PL-UA Medyka
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2012-06-13 02:11, marcin pisze:
> [...]
    > natomiast gdzies na jakims forum przeczytalem ze jest zupelnie
    > odwrotnie i wyludzaja lapowki jeszcze bardziej niz do tej pory :/

    Przejeżdżałem w dniu meczu portugalia-niemcy. Kierunek LWÓW.
    Skorzystałem z zielonego pasa, czyli nic do clenia, jedziemy na
    euro. Odprawa celna prowadzona przez 4 celników. Polak,
    Portugalczyk, Ukrainiec, Niemiec.

    Odprawa na bieżąco, stałem 15 minut w sumie, z czego najwięcej
    czasu zabrało wbicie pieczątek w dwa paszporty ... Jeśli nie
    jedziesz "mrówkować" przyjmij od celnej służby 1 km przed
    granicą "ulotki EURO", i wbijaj na oznakowany pas EURO.

    Jechałem leasingowym autem - w związku z tym, że ukraińcowi na
    palce patrzały inne narody, łapówki nie było, nie sapnął nawet
    ukrainiec, że nie mam pełnomocnictwa (mimo, że deklarowałem, że
    z chęcią pokażę) ... Wzmożona kontrola na trasie do lwowa ze
    strony DAI, ale nie przypierdalali się za byle co, tylko
    rzetelnie pełnili służbę z suszarką ... Zdaje się, że dostali
    prikaz odgórny nie robienia siary ...

    P.S.

    Medyka - Lwów: nowy dywanik. Szok w związku z wjazdem do UA
    następuje dopiero przy nawierzchni drogi po minięciu znaku LWÓW.

  • 3. Data: 2012-06-13 04:05:38
    Od: marcin <l...@k...cwo>

> [...]
    > przypierdalali się za byle co, tylko rzetelnie pełnili służbę z suszarką
    > ... Zdaje się, że dostali prikaz odgórny nie robienia siary ...

    dzieki za info. jade dopiero 29 w nocy czyli praktycznie przed samym
    finalem. slyszalem ze sie dopierdalaja i nawet na kanal zapraszaja celem
    ogledzin spodu auta.

  • 4. Data: 2012-06-13 08:22:32
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 13 Jun 2012 02:54:27 +0200, "Rafał \"SP\" Gil" napisał(a):
> [...]
    > strony DAI, ale nie przypierdalali się za byle co, tylko
    > rzetelnie pełnili służbę z suszarką ... Zdaje się, że dostali

    To moze przejedz sie jeszcze pare razy, przyzwyczaj :-)

    Ile to - miesiac beda patrzec ? Rodziny celnikow moga tego nie przezyc :-)

    J.