  • 1. Data: 2011-04-13 11:13:06
    Temat: przekladka
    Od: "Chiron" <c...@o...eu>

    Witam- znacie kogoś w Łodzi (okolice), kto mi przełozy z automatu na manual
    w Mitsubishi Colt
    92r.? Wszystkie części mam. Czy taka przekładka jest w ogóle opłacalna?
    --

    Chiron

  • 2. Data: 2011-04-13 12:54:40
    Temat: Re: przekladka
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@t...pl>

    Użytkownik "Chiron" <c...@o...eu> napisał w wiadomości
    > Witam- znacie kogoś w Łodzi (okolice), kto mi przełozy z automatu na
    > manual
    > w Mitsubishi Colt
    > 92r.? Wszystkie części mam. Czy taka przekładka jest w ogóle opłacalna?

    szukaj tu:
    http://forum.mitsumaniaki.pl/viewforum.php?f=43
    http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=1448
    pytaj tu:
    http://forum.mitsumaniaki.pl/viewforum.php?f=26

    --
    Yogi(n)
    http://nczas.home.pl/wp-content/uploads/2010/10/wasi

  • 3. Data: 2011-04-13 15:30:07
    Od: "pablo eldiablo" <j...@N...gazeta.pl>

    Zadaj pytanie na www.forum.mitsumaniaki.pl

  • 4. Data: 2011-04-13 15:36:26
    Od: Filip KK <n...@n...pl>

    W dniu 2011-04-13 11:13, Chiron pisze:
    > Witam- znacie kogoś w Łodzi (okolice), kto mi przełozy z automatu na
    > manual w Mitsubishi Colt
    > 92r.? Wszystkie części mam. Czy taka przekładka jest w ogóle opłacalna?
    > --

    Sam przełóż tego sztrucla, nie będziesz miał kłopotów, cudów techniki w
    nim nie ma.

  • 5. Data: 2011-04-13 19:49:37
    Od: "Chiron" <c...@o...eu>

    Użytkownik "Filip KK" napisał w wiadomości grup

> [...]
    > --

    Sam przełóż tego sztrucla, nie będziesz miał kłopotów, cudów techniki w
    Żebym to umiał:-)
    --

    Chiron

  • 6. Data: 2011-04-15 20:53:18
    Od: "Chiron" <c...@o...eu>

    Użytkownik "Yogi(n)" napisał w wiadomości grup
    .pl...

> [...]
    > manual
    > w Mitsubishi Colt
    > 92r.? Wszystkie części mam. Czy taka przekładka jest w ogóle opłacalna?

    =========================
    Dzięki!

    --

    Chiron

  • 7. Data: 2011-04-16 00:09:00
    Od: Filip KK <n...@n...pl>

    W dniu 2011-04-13 19:49, Chiron pisze:
    > Użytkownik "Filip KK" napisał w wiadomości grup

    > Sam przełóż tego sztrucla, nie będziesz miał kłopotów, cudów techniki w
    > nim nie ma.
    > Żebym to umiał:-)

    A co za problem? :) Rozbierz go, a zobaczysz że nowego złożysz :)
    europejczyka :D blacharza do pospawania grodzi weźmiesz i już.. Resztę
    sam zrobisz :)