  • 1. Data: 2019-09-04 00:11:43
    Temat: "przenies na karte pamieci" - czyli gdzie?
    Od: "1634Racine" <m...@...cbqebml>

    tel. bez root'a.
    w X-plore widze to --> https://i.imgur.com/u3A78h5.png:
    - do Root nie mam oczywiscie dostepu (x-plore potrafi pokazac tylko pierwszy
    poziom katalogow, tutaj nie jest rozwiniety)
    - karta pamieci dolaczona, SD
    - pamiec urzadzenia

    przy niektorych app jest wymalowane: "przenies na karte pamieci" -->
    https://i.imgur.com/J5EzabF.png
    - ale co to wlasciwie oznacza? gdzie aplikacja jest przenoszona? bo na
    karte SD zdecydowanie nie.
    Czyli: co jest tą kartą pamięci na którą app faktycznie przeniosła się,
    tylko jakoś nie mogę jej odszukać? (pytanie ze struktury androida? rodzajów
    pamięci? partycji, etc.?)

  • 2. Data: 2019-09-04 07:51:33
    Temat: Re: "przenies na karte pamieci" - czyli gdzie?
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 4.09.2019 o 00:11, 1634Racine pisze:

> [...]
    > jakoś nie mogę jej odszukać? (pytanie  ze struktury androida? rodzajów pamięci?

    Kara pamięci wbudowana (internal), która jest podawana w specyfikacji
    telefonu, np. 64 GB / 4 GB RAM. Czyli ta 64 GB.

  • 3. Data: 2019-09-04 11:59:45
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Wed, 4 Sep 2019 00:11:43 +0200, w
    <5d6ee52a$0$17363$65785112@news.neostrada.pl>, "1634Racine" <m...@...cbqebml>
    napisał(-a):

    > przy niektorych app jest wymalowane: "przenies na karte pamieci" -->
    > https://i.imgur.com/J5EzabF.png
    > - ale co to wlasciwie oznacza? gdzie aplikacja jest przenoszona? bo na
    > karte SD zdecydowanie nie.

    Na kartę SD albo wbudowaną -- to chyba zależy od wersji Andka.
    No i przenoszona jest tylko część apki (za to apka chyba traci widżety).

    Nie wiem czy ta funkcja ma jeszcze sens w obliczu telefonów z 32/64GB (miała
    gdy pamięć telefonu miała 1/2/4GB itp.).

  • 4. Data: 2019-09-04 12:42:22
    Od: Michał Jankowski <m...@f...edu.pl>

    W dniu 04.09.2019 o 11:59, r...@k...pl pisze:

    > Nie wiem czy ta funkcja ma jeszcze sens w obliczu telefonów z 32/64GB (miała
    > gdy pamięć telefonu miała 1/2/4GB itp.).

    Wg moich obserwacji nigdy nie miała, bo pamięć wewnętrzna zwalniała się
    tylko pozornie - owszem, system pokazywał XXX MB free, ale innej
    aplikacji w to miejsce nie dawało się zainstalować.

    MJ

  • 5. Data: 2019-09-04 13:22:56
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Wed, 4 Sep 2019 12:42:22 +0200, w <5d6f950e$0$521$65785112@news.neostrada.pl>,
    Michał Jankowski <m...@f...edu.pl> napisał(-a):

    > Wg moich obserwacji nigdy nie miała, bo pamięć wewnętrzna zwalniała się
    > tylko pozornie - owszem, system pokazywał XXX MB free, ale innej
    > aplikacji w to miejsce nie dawało się zainstalować.

    No nie, coś tam dawało. Pamiętam jak przenosiłem apki, gdy coś nie chciało się
    zainstalować czy uaktualnić. Haczyk był bodajże w tym, że na instalacje/update
    było potrzeba 2x więcej miejsca niż apka ważyła.

  • 6. Data: 2019-09-04 23:25:17
    Od: ? you jump on top of my dick ? <s...@t...skurwialy.usraelski.palancie.invalid>

    1634Racine wrote:
    > przy niektorych app jest wymalowane: "przenies na karte pamieci"

    Ptysiu a slyszales o czyms takim jak "szybkosc dostepu do
    pamieci", wlasnie z tego powodu gUUrgula wyprawia hopsztosy,
    inaczej posiadany skakoFon "zamarzl by" gdyby /*wszystko*/
    dalo by sie przeniesc do "MULOWATEJ" karty rozszerzen DS!

    --
    Zajebalowo WIOCHA

    Hymn dla miliardow MONGOloidow: http://bit.ly/2U5oXdf

  • 7. Data: 2019-09-06 19:20:13
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    <r...@k...pl> s...@4...com

> [...]

    : zainstalować czy uaktualnić. Haczyk był bodajże w tym, że na instalacje/update
    : było potrzeba 2x więcej miejsca niż apka ważyła.

    IMO miało sens i ma nadal -- miało w systemach androidowych niższych
    niż 6 i obecnie. W niższych uwalniało część miejsca, w obecnych
    uwalnia całe miejsce, lub prawie całe, o ile SD jest stosownie
    sformatowana, co utrudnia odczytanie tejże SD poza telefonem.

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    )\._.,--....,'``.

  • 8. Data: 2019-09-06 19:42:10
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "? you jump on top of my dick ?" qkpa3u$pds$...@n...albasani.net

> [...]
    > inaczej posiadany skakoFon "zamarzl by" gdyby /*wszystko*/
    > dalo by sie przeniesc do "MULOWATEJ" karty rozszerzen DS!

    IMO A2 V90 jest ograniczana przez przeciętny telefon, a być
    może nawet A1 V30 jest ograniczana przez niejeden telefon,
    bo taka V30 może dać w porywach do 100 MB/s, lub więcej

    Chętnie powitam apkę testującą moją A1 V30 w telefonie
    i program testujący tęże SD na szybkim stosownie sprzęcie,
    by poznać przewężenia możliwości.

    Jeśli ktoś zna rzeczywiste osiągi telefoniczne i chce
    podzielić się swoją wiedzą -- chętnie go poczytam. IMO
    mój Asus Max jest zbyt wolny dla mej Patriotycznej A1 V30.

    Jeśli ktoś chce coś ciekawego napisać, może podać/uzupełnić:

    - RPS
    - WPS
    - ciągły zapis MB/s
    - ciągłe czytanie MB/s
    - maksymalny zapis MB/s
    - maksymalne czytanie MB/s

    uwzględniając wielkość pliku. ;) (512 B, 1 KiB, 2 KiB, 4 KiB...)

    Może nie warto inwestować w A2, bo A1 wystarczy, a może
    nie warto w A1, bo A1 ograniczy możliwości telefonu?

    Zapewne co najmniej A1 jest koniecznością w wypadku wiele
    aplikacji, ale Osmandowi A1 nie pomaga -- Osmand radzi
    sobie równie dobrze na ,,zwykłej'' SD z szybkim czytaniem.
    (transferem od karty do telefonu)

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    )\._.,--....,'``.

  • 9. Data: 2019-09-08 13:30:01
    Od: "1634Racine" <m...@...cbqebml>

    collie w news:5d6f50e6$0$540$65785112@news.neostrada.pl
    > Karta pamięci wbudowana (internal), która jest podawana w specyfikacji
    > telefonu, np. 64 GB / 4 GB RAM. Czyli ta 64 GB.

    z tych starszych jest ten tel, w specyfikacji samsunga j3 2016 jest tak:
    Pamięć wbudowana = 8 GB
    Pamięć dla użytkowników = 4.1 GB
    Pamięć RAM = 1.5 GB
    A na obrazkach tak to wyglada: https://i.imgur.com/bbuimJC.png,
    https://i.imgur.com/JbzokqS.png

    czyli: *gdzie* byl ten program i *gdzie* zapisal sie po "przeniesieniu na
    karte"?
    (nawiasem mowiac: aktualizowal sie po jakims czasie i... znow jest na starym
    miejscu)

  • 10. Data: 2019-09-08 16:53:06

    Sun, 8 Sep 2019 13:30:01 +0200, w
    <5d74e66c$0$17348$65785112@news.neostrada.pl>, "1634Racine" <m...@...cbqebml>
    napisał(-a):

> [...]
    > karte"?
    > (nawiasem mowiac: aktualizowal sie po jakims czasie i... znow jest na starym

    Nigdzie jej nie ma.