  • 11. Data: 2019-09-08 22:12:46
    Temat: Re: "przenies na karte pamieci" - czyli gdzie?
    Od: Grzexs <g...@w...pl>

    > "? you jump on top of my dick ?" qkpa3u$pds$...@n...albasani.net

    Uprasza się o niekarmienie trolli.
    --
    Grzexs

  • 12. Data: 2019-09-09 18:06:54
    Od: ? you jump on top of my dick ? <s...@t...skurwialy.usraelski.palancie.invalid>

    Grzexs wrote:
    > Uprasza się o niekarmienie trolli.

    Typowa reakcja na wskros *ZATRUTEGO*
    'glyphosat'em, 'nitrat'em, zwiazkami
    cezu, baru, strontu, aluminiom z tzw.
    'chemtrail's!
    Oglupiony *propaganda* UE, NATO
    http://bit.ly/2m82jWB i obluda
    z tele- i radio- SMIETNIKA!

    --
    Zajebalowo WIOCHA

  • 13. Data: 2019-09-11 00:08:04
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Grzexs" ql3nbs$a90$...@g...aioe.org

    > Uprasza się o niekarmienie trolli.

    Grzexs cytując rzekomo mnie -- nie cytuje mnie.

    --