  • 1. Data: 2018-02-20 14:01:43
    Temat: przeniesienie vibera
    Od: "1634Racine" <m...@...cbqebml>

    jest nowa komorka, zainstalowany *viber* , czysty.
    W jaki sposob przeniesc "urobek" vibera ze starej komorki - czyli
    korespondencje tekstowa, fotki, kontakty, etc.?

  • 2. Data: 2018-02-20 14:09:07
    Temat: Re: przeniesienie vibera
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Tue, 20 Feb 2018 14:01:43 +0100, w <5a8c1ce1$0$673$65785112@news.neostrada.pl>,
    "1634Racine" <m...@...cbqebml> napisał(-a):

    > jest nowa komorka, zainstalowany *viber* , czysty.
    > W jaki sposob przeniesc "urobek" vibera ze starej komorki - czyli
    > korespondencje tekstowa, fotki, kontakty, etc.?

    Jak masz roota, to najprościej Titanium Backup.

  • 3. Data: 2018-02-20 14:29:23
    Od: "1634Racine" <m...@...cbqebml>

    r...@k...pl w news:pe7o8dhevsrq2dd3gee44tnpaodudnnqdh@4ax.com
    > Tue, 20 Feb 2018 14:01:43 +0100, w
    > <5a8c1ce1$0$673$65785112@news.neostrada.pl>, "1634Racine"
    > Jak masz roota, to najprościej Titanium Backup.

    bez roota *niemozliwe* ?

  • 4. Data: 2018-02-20 14:44:35
    Od: p...@g...com

    https://support.viber.com/customer/en/portal/article
    s/2880188-transfer-your-viber-history-from-one-devic
    e-to-another

  • 5. Data: 2018-02-20 15:22:43
    Od: "1634Racine" <m...@...cbqebml>

    p...@g...com w
    ps.com
    > https://support.viber.com/customer/en/portal/article
    s/2880188-transfer-you
    > r-viber-history-from-one-device-to-another

    dzieki, jasno opisane.
    (aczkolwiek szukam tez jakiejs metody "offline", tak zeby odtworzenie vibera
    bylo mozliwe przy uzyciu tylko komorki/komorek i laptopa - przez usb, i
    jakiegos softu do obslugi tej sytuacji; ale nic nie moge znalezc...)

  • 6. Data: 2018-02-20 15:30:21
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Tue, 20 Feb 2018 14:29:23 +0100, w <5a8c22b7$0$556$65785112@news.neostrada.pl>,
    "1634Racine" <m...@...cbqebml> napisał(-a):

    > r...@k...pl w news:pe7o8dhevsrq2dd3gee44tnpaodudnnqdh@4ax.com
    >
    > bez roota *niemozliwe* ?

    Nie sądzę -- musisz mieć dostęp do danych aplikacji, a to bez roota raczej
    niemożliwe.

  • 7. Data: 2018-02-20 16:06:51
    Od: "1634Racine" <m...@...cbqebml>

    r...@k...pl w news:17co8d973ahrg1nbu01fs7nrjauht2t9g1@4ax.com
    > Tue, 20 Feb 2018 14:29:23 +0100, w
    > <5a8c22b7$0$556$65785112@news.neostrada.pl>, "1634Racine"
    > Nie sądzę -- musisz mieć dostęp do danych aplikacji, a to bez roota raczej
    > niemożliwe.

    hm, podpowiedziany link mowi, ze jednak mozliwe "chmurowo"...
    ale caly czas szukam metody offline: "telefony - kabel usb - soft - laptop"

  • 8. Data: 2018-02-21 17:25:16
    Od: " ...:::WISKOLER:::..." <j...@b...rh>

    Na grupie pl.misc.telefonia.gsm, osobnik mieniący się nazwą 1634Racine
    naskrobał(a):

    > hm, podpowiedziany link mowi, ze jednak mozliwe "chmurowo"...
    > ale caly czas szukam metody offline: "telefony - kabel usb - soft - laptop"

    Sie nie znam to z czapy zapytam: a własna chmura? Np. dropbox? Mam taką
    usługę na swoim NAS, nie wiem jak ona działa, bo mi do tej pory nie była
    ona potrzebna...
    --
    ...:::WISKOLER:::...
    Podczas uroczystej akademii w dniu urodzin Hitlera dostarczono Stirlitzowi

  • 9. Data: 2018-02-21 17:28:07
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik " ...:::WISKOLER:::..." napisał w wiadomości grup
    net...
> [...]

    >taką
    >usługę na swoim NAS, nie wiem jak ona działa, bo mi do tej pory nie

    Pewnie nie pomoze, bo dropbox przechowa pliki ... ale plikow nie ma,
    jak rozumiem.

    No chyba ze Viber z Dropboxem jakos blizej wspolpracuje.

    J.

  • 10. Data: 2018-02-22 10:36:27
    Od: "1634Racine" <m...@...cbqebml>

    J.F. w news:5a8d9e19$0$581$65785112@news.neostrada.pl
> [...]
    > rozumiem.
    > No chyba ze Viber z Dropboxem jakos blizej wspolpracuje.

    nie gadajmy o chmurze w ogole, bo przepis juz jest, w linku; czy drop, czy
    g.drive, obojetne, teraz szukam metody offline, jak wspomnialem juz. W koncu
    to sa tylko pliki, kontakty tez trabia wszedzie, ze chmura,chmura, a
    przeciez kablem/usb/z pliku bez problemu mozna offline przeniesc.Z pewnych
    powodow chce to offline wykonac.