  • 1. Data: 2015-01-27 21:30:18
    Temat: przenoszenie danych, programów, ustawień z jednego telefonu na drugi
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    witam

    Czy jest jakaś możliwość automatycznego (nie jeden za drugim) z jednego
    telefonu z androidem na drugi?
    Albo coś takiego: na swoim telefonie z androidem, ze sklepu google
    zainstalowałem 50 programów. na innym, nowym, telefonie z androidem
    loguje się na swoje konto wcześniej zainstalowane programy same się
    instalują na nowym telefonie.
    JEśli znacie takie ułatwiacze przenoszące programy - proszę o wskazówkę

    ToMasz

  • 2. Data: 2015-01-27 21:59:11
    Od: masti <g...@t...hell>

    ToMasz wrote:

> [...]
    > instalują na nowym telefonie.
    > JEśli znacie takie ułatwiacze przenoszące programy - proszę o wskazówkę

    tak. nazwya się konto google

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 3. Data: 2015-01-27 23:55:28
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 27.01.2015 o 21:59, masti pisze:

    > tak. nazwya się konto google

    mam bo musze. jedyną funkcjonalność jaką ja chcę od googla to działający
    sklep play. Reszta mnie nie interesuje. tzn teraz mnie już interesuje,
    ale napisz proszę w 3 zdaniach jak to zrobić.

    ToMasz

  • 4. Data: 2015-01-28 08:53:39
    Od: " ...:::WISKOLER:::..." <j...@b...rh>

    Na grupie pl.misc.telefonia.gsm, osobnik mieniący się nazwą ToMasz
    naskrobał(a):

    > Reszta mnie nie interesuje. tzn teraz mnie już interesuje,
    > ale napisz proszę w 3 zdaniach jak to zrobić.

    Nie bardzo rozumiem co tu jeszcze dodawać, przedpiśca ci napisał.
    Na telefonie "dawcy", skonfigurowac konto od googla i uruchomić
    synchronizację. Wszystkie ustawienia, sieci WiFi i hasełka do nich,
    programy zaciągniete w sklepie play zostana wyeksportowane automagicznie do
    chmury.
    Na telefonie "biorcy", skonfigurowac konto googla i uruchomić
    synchronizację, wszystko zostanie zaciągniete z chmury. Koniec.
    --
    ...::: WISKOLER :::...
    - Stirlitz, jakiego koloru mam majtki? - spytał Müller.

  • 5. Data: 2015-01-28 15:30:04
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    " ...:::WISKOLER:::..." napisał:

    > Nie bardzo rozumiem co tu jeszcze dodawać,

    Nie rozumiem, czego nie rozumiesz.

> [...]
    > Na telefonie "biorcy", skonfigurowac konto googla i uruchomić
    > synchronizację, wszystko zostanie zaciągniete z chmury. Koniec.

    Wątkotwórca pytał, jak zrobić - cytuję:

[...]

    Zatem?

    JoteR

    PS. Ja nie wnikam w sens takiej operacji, jednak kwestia została postawiona
    jasno i wypadałoby dać równie jasną odpowiedź, zamiast półsłówek czy
    instrukcji dość luźno związanych z pytaniem.

  • 6. Data: 2015-01-29 07:38:26
    Od: stellar objects meteorites milky way <u...@u...invalid>

    wiskoler wrote:
> [...]
    uruchomić
    > synchronizację, wszystko zostanie zaciągniete z chmury. Koniec.

    trzeba byc absolutnym BLAZNEM; aby isc samemu
    do *KAPO* {gUUguly (skrajnego *szpicla* nsa)}
    http://tinyurl.com/k98kkkl i nadstawiac dupy!

    ! TFU ! http://tinyurl.com/mp9lb3r ! TFU !

    --
    wypasiona na mc-kaczka aka SZCZYkago usrael: https://tr.im/ilpQ3
    besposrednio zza kulisow hodowli PARANOIDow: https://tr.im/yVToK

    http://tinyurl.com/o3zldrs

    bananarama http://tinyurl.com/mhlwx73 http://tinyurl.com/ozclutw
    bananarama http://tinyurl.com/p746xq2 http://tinyurl.com/ofk4wsb
    bananarama http://tinyurl.com/pzhx3qd http://tinyurl.com/qysqcsd
    bananarama http://tinyurl.com/l369uo9 http://tinyurl.com/ll8ttqw
    bananarama http://tinyurl.com/o97c6cx http://tinyurl.com/nkawkl8

    http://tinyurl.com/oehks5q

  • 7. Data: 2015-01-29 08:06:09
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    dziękuję wszystkim za rady, ale średnio się przydały

    stary telefon został "zbakupowany" przez konto googla, wyłączony i
    przywrócony do stanu fabrycznego. W nowym musiałem skonfigurować (wifi,
    no bo jak się z netem połączy?) skonfigurować konto google i....
    magicznie zaczęły się instalować programy! Super. Tyle że niestety nie
    wszystkie, powiedzmy 90% np Dolphin się nie zainstalował (że niby go nie
    miałem i koniec). Natomiast jakiekolwiek ustawienia - nie. Nawet w to
    nie wierzyłem że jakieś ustawienia albo konfiguracje wewnętrzne
    programów się zachowają i miałem racje. Sram na ustawienia Dolphina, ale
    ja tym telefonem oglądam obraz z kamer IP. Teraz mam do wpisania
    wszystkie konfiguracje od nowa.

    ToMasz

    PS
    kalendarz i kontakty przeszły, ale to było oczywiste.

  • 8. Data: 2015-01-29 08:21:52
    Od: " ...:::WISKOLER:::..." <j...@b...rh>

> [...]

    > ToMasz
    >
    > PS
    > kalendarz i kontakty przeszły, ale to było oczywiste.

    A kto normalny *przed* odtworzeniem kopii zapasowej usuwa źródło tejże?
    --
    ...:::WISKOLER:::...
    Szybkościomierz samochodu Bormanna pokazywał 80 km/h. Obok szedł Stirlitz