  • 1. Data: 2017-07-17 21:08:48
    Temat: przesuwnik fazowy
    Od: wół, wół roboczy, wół dojno roboczo obronny 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    czytając ostatnie próby ratowania kieszeni polskiego podatnika
    dowiedziałem się, że ostatnio skonstruowano coś co się nazywa przesuwnik
    fazowy... montowany w elektrowniach - więc moce trochę większe niż przy
    oporniku do niebieskiej diody... chciałem zapytać co to za diabeł?

  • 2. Data: 2017-07-17 22:47:08
    Temat: Re: przesuwnik fazowy
    Od: SnCu <t...@e...ca>

    W dniu 2017-07-17 o 21:08, wół, wół roboczy, wół dojno roboczo obronny
    'POPIS/EU pisze:
> [...]
    > fazowy... montowany w elektrowniach - więc moce trochę większe niż przy
    > oporniku do niebieskiej diody... chciałem zapytać co to za diabeł?

    To taki transformator z uzwojeniami włączonymi prądowo a nie napięciowo,
    który przez wytworzenie siły elektromotorycznej w tych uzwojeniach
    potrafi spóźniać lub przyspieszać fazę prądu względem fazy napięcia.

    Takie przesuwniki stoją w stacjach energetycznych łączących Polskę z
    Niemcami, chroniąc Katolicki System Przesyłowy (KSP) przed islamem,
    małżeństwami homoseksualnymi, imigrantami, Tuskiem, HIV, Merkel i ebolą.

  • 3. Data: 2017-07-18 10:52:45
    Od: Cezar <c...@B...pl.invalid>

    On 17/07/2017 21:47, SnCu wrote:

> [...]
    > Niemcami, chroniąc Katolicki System Przesyłowy (KSP) przed islamem,
    > małżeństwami homoseksualnymi, imigrantami, Tuskiem, HIV, Merkel i ebolą.

    Jakby pl.rec.humor.najlepsze dalej żył to na pewno byś się tam znalazł :-)

    c.

  • 4. Data: 2017-07-18 12:41:19
    Od: SnCu <t...@e...ca>

    W dniu 2017-07-18 o 10:52, Cezar pisze:

    > Jakby pl.rec.humor.najlepsze dalej żył to na pewno byś się tam znalazł :-)

    Dobry nauczyciel musi wyczuć i dostosować się do poziomu ucznia :D

  • 5. Data: 2017-07-18 17:34:36
    Od: wół, wół roboczy, wół dojno roboczo obronny 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    ojej, to ile za to granu wam obu przydzielili? ale chociaż sprawiedliwie
    i po równo, czy może jednego jakoś wyróżnili?

  • 6. Data: 2017-07-18 17:54:42
    Od: SnCu <t...@e...ca>

    W dniu 2017-07-18 o 17:34, wół, wół roboczy, wół dojno roboczo obronny
    'POPIS/EU pisze:
    > ojej, to ile za to granu wam obu przydzielili? ale chociaż sprawiedliwie
    > i po równo, czy może jednego jakoś wyróżnili?

    Nic nie dostaliśmy. Wszystko zabrał Adrian Zandberg.

  • 7. Data: 2017-07-18 18:02:02
    Od: wół, wół roboczy, wół dojno roboczo obronny 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    i co sam palec wam wystarcza?

  • 8. Data: 2017-07-18 22:42:34
    Od: Jakub Rakus <s...@o...pl>

    W dniu 18.07.2017 o 18:02, wół, wół roboczy, wół dojno roboczo obronny
    'POPIS/EU pisze:
    > i co sam palec wam wystarcza?

    Nie, teraz jak dają palec to bierzemy całą rękę, a potem jeszcze 500+.

    Jakub Rakus

  • 9. Data: 2017-07-19 12:42:30
    Od: "Marek" <l...@w...pl>

    > Nie, teraz jak dają palec to bierzemy całą rękę, a potem jeszcze 500+.
    Dodatkowo można zastować do tego spożywczy przesuwnik fazowy zwany bimbrem

  • 10. Data: 2017-07-20 17:35:31
    Od: wół, wół roboczy, wół dojno roboczo obronny 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    kurcze [R] no nikt nie wie [R]?