  • 1. Data: 2014-04-14 20:32:59
    Temat: przetwornica step-up do OLED
    Od: badworm <n...@p...pl>

    Planuję wykorzystać tego typu wyświetlacz:
    http://www.maritex.com.pl/pl/shop/item/oled-pm096yb-
    c/18690/10135 ale do
    zasilania go z jednego napięcia 3,3V potrzebuję przetwornicy, która
    napędzi sam driver matrycy. Z 3,3V (lub napięcia z jednej celi L-Ion)
    chcę zrobić 9V, przy wydajności prądowej rzędu 10mA (maksymalny pobór
    mocy wedle PDFa to 68mW). Na czym ją zrobić by było prosto (mało miejsca
    na płytce zajmowało - preferowane SMD), w miarę tanio i dostępne w TME?
    Najprostszą przetwornicę step-up czyli dławik z tranzystorem popędzanym
    PWM z procka odrzucam bo pobór prądu przez wyświetlacz zmienia się dosyć
    mocno.
    GG#2400455 ICQ#320399066

  • 2. Data: 2014-04-14 21:20:56
    Temat: Re: przetwornica step-up do OLED
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello badworm,

> [...]
    > Najprostszą przetwornicę step-up czyli dławik z tranzystorem popędzanym
    > PWM z procka odrzucam bo pobór prądu przez wyświetlacz zmienia się dosyć

    LM3578A?

    Ewentualnie stary i niedobry MC34063...

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 3. Data: 2014-04-17 18:14:49
    Od: badworm <n...@p...pl>

    Dnia Mon, 14 Apr 2014 21:20:56 +0200, RoMan Mandziejewicz napisał(a):

    > LM3578A?

    Dzięki. Jest w wersji SMD w Monster Kraków. Producent tego wyświetlacza
    proponuje użycie do przetwornicy jakiegoś układu Ricoha, oczywiście
    niedostępnego w detalu i mającego już status 'discontinued'.
    GG#2400455 ICQ#320399066