  • 1. Data: 2019-05-13 14:36:54
    Temat: przycisk reset SMD
    Od: Roman Rogóż <r...@s...krakow.pl>

    Dobrzy ludzie, pomóżcie
    Panel wyjmowany od radia samochodowego Sony, przycisk tuning +

    https://drive.google.com/drive/folders/1aFRW-KVmK8gA
    0q9sxvpLSADwM3iYm-FP?usp=sharing

    Dla ułatwienia identyfikacji producenta drugi przycisk z podświetlaniem LED

    Przycisk reaguje już na lekkie dotknięcie palcem i pozostaje załączony
    co skutkuje ciągłym skanowaniem FM. jego stan załączenia koliduje z
    pracą innych przycisków.

    Szukałem w TME żeby przynajmniej zidentyfikować producenta, ale niestety
    kupa :|

    Może ktoś kto serwisuje takie elementy rozpoznaje wzrokowo ten typ.

    THX

  • 2. Data: 2019-05-13 14:42:54
    Temat: Re: przycisk reset SMD
    Od: Waldemar <w...@z...fu-berlin.de>

    Am 13.05.2019 um 14:36 schrieb Roman Rogóż:
> [...]
    > kupa :|
    >
    > Może ktoś kto serwisuje takie elementy rozpoznaje wzrokowo ten typ.

    Ja bym zmierzył suwmiarką footprint i dobrał pasujący, obojętnie jaki
    producent. Np Reichelt ma coś takiego podobnego.

    Waldek

  • 3. Data: 2019-05-13 14:52:56
    Od: wchpikus <w...@w...wp.pl>

    W dniu 13.05.2019 o 14:42, Waldemar pisze:

    0q9sxvpLSADwM3iYm-FP?usp=sharing

    > Ja bym zmierzył suwmiarką footprint i dobrał pasujący, obojętnie jaki
    > producent. Np Reichelt ma coś takiego podobnego.
    >
    > Waldek

    https://pasteboard.co/IevB82Z.jpg
    nr 10?

  • 4. Data: 2019-05-13 14:58:53
    Od: wchpikus <w...@w...wp.pl>

    0q9sxvpLSADwM3iYm-FP?usp=sharing

    > Ja bym zmierzył suwmiarką footprint i dobrał pasujący, obojętnie jaki
    > producent. Np Reichelt ma coś takiego podobnego.
    >
    > Waldek

    napisz o który tobie chodzi 4 czy 6 wyprowadzeń?

  • 5. Data: 2019-05-13 15:22:27
    Od: Roman Rogóż <r...@s...krakow.pl>

    W dniu 2019-05-13 o 14:58, wchpikus pisze:

    0q9sxvpLSADwM3iYm-FP?usp=sharing

    > napisz o który tobie chodzi 4 czy 6 wyprowadzeń?
    Chodzi o 4 wyprowadzenia, pewnie w środku jest tylko jedna para styków
    Ten z 6 to wersja w diodą LED do podświetlania przycisku w atrapce
    radia. Wrzuciłem zdjęcie bo jest dość charakterystyczny z tą diodą LED
    zalaną żywicą, a to ten sam producent