  • 1. Data: 2012-12-04 19:55:06
    Temat: punto II
    Od: Tomek z Wawy <k...@1...pl>

    Witajcie.

    W Punto mojej połówki pali się dioda od poduszki. Zapewne komputer załapał błąd. Czy
    możecie polecić kabel OBD do tego ustrojstwa, gdzie to cudo ma wtyk i jaki program go
    łyka?

  • 2. Data: 2012-12-05 16:29:22
    Temat: Re: punto II
    Od: "Bartek" <N...@p...fm>

    Użytkownik "Tomek z Wawy" <k...@1...pl> napisał w wiadomości
    ps.com...
> [...]

    > błąd. Czy możecie polecić kabel OBD do tego ustrojstwa, gdzie to cudo ma

    multiecuscan:
    http://multiecuscan.net
    czyli dawny fiatecuscan,
    nie wiem tylko czy airbagi sa w darmowej wersji.
    kabel np od viakena - z przelacznikiem do fiata,
    zlacze zapewne po lewej stronie przy bezpiecznikach .

    jak bys byl tomkiem z gliwic to bym ci to zrobil.

    --
    Pozdrawiam, Bartek

  • 3. Data: 2012-12-06 17:29:09
    Od: Tomek z Wawy <k...@1...pl>

    A czy wystarczy do tego interfejs tylko do fiata za 40 zeta? Co więcej da mi kabel za
    3 stówki uniwersalny? Czy jest taki co absłuży mi to punto ii, astrę iii, astrę ii
    oraz renaulta grand scenica? Chodzi mi o podstawową diagnostykę i
    sczytanie/skasowanie pamięci błędów.

  • 4. Data: 2012-12-09 11:11:41
    Od: "Michal \"chomiq\" Lasota" <m...@N...pl>

    Witam!

    W liście datowanym 4 grudnia 2012 (19:55:06) napisano:

    > Witajcie.

    > W Punto mojej połówki pali się dioda od poduszki. Zapewne komputer
    > załapał błąd. Czy możecie polecić kabel OBD do tego ustrojstwa,
    > gdzie to cudo ma wtyk i jaki program go łyka?

    Proponuje zajrzec na forum:
    http://fiatpunto.com.pl
    I poszukac grupy/tematow zwiazanych z Warszawa/Mazowszem.

    O ile sie orientuje to w samej Warszawie jest kilka osob jakie maja
    kable i moga pomoc.

    Pozdrawiam
    Michal