  • 1. Data: 2015-01-22 20:42:41
    Temat: pytanie do posiadaczy Triumph Trophy SE
    Od: "maciek&dorotka" <m...@i...pl>

    Cześć, witam po baaardzo długiej przerwie.
    poszukuję info o triumph'ie trophy 1200SE - rozpatruję nabycie tego moto, ale nie
    miałem okazji na nim pojeździć. Pytanie do posiadaczy: czy moto za bardzo nie
    dogrzewa kierowcy? chodzi mi grzanie w nogi i ew. ciepłe powietrze walące przodem
    przez okolice zbiornik -zegary. Miałem kiedyś GTR 1400 i tam problem był naprawdę
    poważny. Nie dało się jeździć przy temp. powyżej 25stopni.
    Uprzejmie proszę o odpowiedzi od użytkowników tego modelu.
    Z góry dzięki.